jävla hemorrojder!!
fan att man ska få sånt, gör ju så ont. Använder salva mn det lindrar lite, känns ju helt svullen i ändtarmen! Nån mer som har dett problem
fan att man ska få sånt, gör ju så ont. Använder salva mn det lindrar lite, känns ju helt svullen i ändtarmen! Nån mer som har dett problem
Nej, är jäkligt glad att jag verkar slippa den här gången, men jag har haft det under tidigare graviditet och vet vilket skit det är!! Men xyloprox hjälpte mig i alla fall. förvarade i kylskåpet så det var kallt! Köp många, och även sånna stolpiller. Hjälper ju i alla fall för stunden. (en rätt lång stund)
Jag kan bara rekommendera stolpiller! Xenocain eller vad det heter, som man måste fråga efter. Det har lindrat på en gång för mig.
just det, xyloproct hette det!
Xyloproct hjälpte mig efter första graviditeten. Nu under andra gjorde den ingen större skillnad utan jag fick scheriproct utskrivet i stolpiller. De har räddat mig
Nej, kan tyvärr inte hjälpa dig!
Tyckte dock att rubriken var så jäkla skön!
- Visst är det underbart med graviditet ibland =)
Precis som filmerna i Hollywood & man ser precis ut som stjärnorna gör när de är högravida.... not
Svinto hår & jävla hemorrojder det är tacken det till oss vanliga dödliga... ; )
Lycka till!
hahaha, ja man får uppleva både det ena och andra. ja jag har xyloproct salva men jag får väl testa stolpillren om det inte lugnar ner sig!
Och viktigt med avföringskonsistensen! Måste göra nr 2 minst en gång per dag och om avföringen är hård får du börja med någon typ av bulkmedel som reglerar konsistensen (binder vätska) så att avföringen blir mjukare. Lycka till!