Hjälp! Fått Sertralin utskrivet i dag men nu vill jag inte ta de...
Har väl varit lite deppig till och från de senaste 10 åren, superdålig relation med min mamma som avlöstes av att inte bli gravid på 4 år som åter avlöstes av att det var jobbigt att VARA gravid som avlöstes av att det var urtufft att få barn. Både första, andra och tredje... Ja, ni förstår. Alltid en ursäkt liksom. Nu efter tredje barnet bestämde vi att jag skulle söka hjälp om det inte kändes bättre när hon var över året och i dag var jag alltså hos läkare eftersom jag varit så otroligt ledsen hela helgen.
MEN, när jag kommer hem så får jag mensen och jag mår alltid superledsamt dagarna innan. OCH jag går på Nutrilett sedan 3 veckor så jag är konstant hungrig och trött och ARG för att jag inte får äta. (Har bara 2-3 kg jag vill gå ner). Så nu till frågan: vi sa för ett tag sedan att om när allt detta med bantning osv var över DÅ skulle jag söka hjälp, nu blev det lite tokigt så jag ringde mitt i PMSn tydligen... Och nu har jag tagit en tablett men vill absolut vänta med att starta behandlingen tills jag är klar med Nutriletten om 3 veckor. Vad säger ni? Kan jag hoppa av efter en tablett??? Kan tillägga att jag har sällsynta menstruationer så därför är det alltid omöjligt att veta när den kommer...