• Loveli

Privat klinik i Borås m omnejd?

Hej,

Jag har nu fått det skrivit på näsan att min barnmorska inte är riktigt som hon borde.
    Hon har beräknat mig fel! Jag kan ju själv inget om dethär, första barnet och MÅNGA frågor. Men min första dag i sista mens var den 24 december, då kan alla själva räkna ut när jag ska ha...
    Jo men min barnmorska hon hävdar att jag är i v26 med en STOR bebibs i magen. När jag i själva verket är i v30.

På ultraljudet hann jag knappt lägga mig på britsen innan hon var klar. Då var bebisen liten, men nog skulle jag ha i oktober.

Jag litar ingenting på henne och får aldrig svar på mina frågor.

Någon som har erfarenhet av att vända sig till en privat klinik. Jag vill göra om mitt ultraljud och bevisas om att min bebis är normalstor för den egentliga TIDEN!

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Privat klinik i Borås m omnejd?
  • scorpion

hej, hej!

Förstår om du är irriterad, skulle ja gmä varit, vilken mödravård går du på? bor själv i borås, och går vid södra torget...

vet att de ska finnas en som heter Amosy, vid allegatan, men kostar oxå en liten slant kan jag tänka mej...me ndet är inte säkert.
    MEN de har sommarstängt nu och öppnar i augusti...

hoppas att det löser dig ..

• Angi79

Loveli: hade typ samma erfarenhet som dej på UL å jag hade dessutom fräckheten att dessutom fråga om hon möjligtvis kunde se vad den lill* va för något och fick surt till svar att det va inte syftet med ul utan hon skulle bara kolla så att DEN va hel, så nu kollar jag efter ställen i göteborg.....

• Xarxa

Hej!

Jag går hos Amosy i Borås och kan verkligen rekommendera henne! Jag gick först hos hennes man på utredning (de delar mottagning) och sedan "fortsatte" jag hos henne.

• FaRieTaLe

Kan man beställa tid hos Amosy för att se om det är en kille eller tjej?

• Angi79

puffffff samma fråga som ovan

• FaRieTaLe

Angi79

Ringde dit idag och hörde efter men nej, de tar varken prver eller kollar vad det är för kön så det får bli att ringa till Gbg.

• Lady o Lufsen

Hej
    Eller så finns det www.Ewakliniken.se i Helsingborg hon gör könsul jag skall själv dit i morgon... Det är ju inte det värsta att köra till helsingborg själv så kör jag från malmö till borås för att gå till min sjukgymnast.
    Lycka till

Svar på tråden Privat klinik i Borås m omnejd?