Julbord i Östergötland
Vi tänkte skaffa barnvakt för att gå med kompisar o njuta av ett julbord. Frågan är bara vart vi ska gå! Så ni som bor i Östergötland (gärna runt Linköping) skriv ner era tips på bra julbord i trakten!!
Vi tänkte skaffa barnvakt för att gå med kompisar o njuta av ett julbord. Frågan är bara vart vi ska gå! Så ni som bor i Östergötland (gärna runt Linköping) skriv ner era tips på bra julbord i trakten!!
jag var på någon typ herrgård utanför Linköping en gång på just julbord, men jag minns inte vad det hette.
Kommer ihåg att de hade så man kunde bo där på sommaren också
*puffar på*
Vill själv komma iväg på nått riktigt smaskigt julbord.
Vi hade det stället som tradition i vår familj ett tag. Om jag minns lovar jag att skriva det till dig
Vi var på Mjellerumsgården förra året och dom har ett jättebra utbud av olika rätter och fin miljö så det kan jag tipsa er om som inte varit där. Men nu vill jag till nåt nytt ställe!
Vänta jag ska ringa min syrra och fråga
Anso81- Perfekt! Jag väntar med spänning!
Hon svarade inte men jag skickade mess. Det var såå mysigt med lantmiljö och olika rum för olika delar av julbordet. Hör av mig när jag fått svar
puffar
jag är ledsen men min familj kommer inte heller ihåg vad stället heter
Wärdshuset i gamla linköping har ett jättefint julbord!
Medevi Brunn har ett supermysigt julbord, gott och mycket att välja på
Sörgårdens gestgiveri i Skeda udde (ysigt, gammaldags, många små rum...)
Stångs (fantstiskt sillbord)
Mjellerumsgården (mysigt, udda, vällagat)
Jo det hade dom då iaf !! Ring och fråga
Klefsta Gård heter stället utanför Linköping!! Har undersökt detta nu
Sjögestad hotell har jättegott julbord
Likaväl Rinna värdshus lr vad det heter
Ombergs turisthotell är mkt smarrigt
Det är oxå Vätterhästen i Hästholmen
Kan oxå tänka mig att Hamnen i Hästholmen har gott julbord.. all annan mat är god där..
Har ätit mååånga julbord med min mans jobb