• Svar på tråden Vad heter IKEA-hyllan på bilden?
  • Andreas tjej
    Kluvenflicka skrev 2008-11-13 14:46:32 följande:
    expedit..
    Va? Heter den så?
  • Kluvenflicka

Ja, den heter så..Finns på Ikeas hemsida. Sök på Expedit så finns den. På bilden visas den stående dock men det är samma. Vi har en sådan till sonen.Har dock satt ben under den med..

• Andreas tjej

Andreas tjej skrev 2008-11-13 14:58:00 följande:

Va? Heter den så?
    Japp, det gjorde den!

SUPERTACK!
  • L E A

jag lånar din tråd lite om det går bra ts?!

måste bara fråga om dom plastbackar som finns att köpa på ikea (dom med hjul) får plats i den hyllan?!

• Malia75

L E A skrev 2008-11-13 15:04:59 följande:

jag lånar din tråd lite om det går bra ts?!måste bara fråga om dom plastbackar som finns att köpa på ikea (dom med hjul) får plats i den hyllan?!
    Tror inte det. Men det finns en förteckning över vilka backar/lådor/korgar som passar i olika hyllor. Om den inte finns på IKEAs hemsida finns den i alla fall i varuhusen.
  • Kluvenflicka

De backarna är för stora..vi har lekman tror jag backen heter..de är genomskinliga..finns även röda..de är gjorda exakt efter denna hyllan..

vad bra detdär med att det ska finnas en förteckning över vilka lådor som passar var!

• Andreas tjej

Ni som har den, har ni bilder på hur det ser ut?

• L E A

tack för hjälpen...ska kolla på sidan efter förtäckningen. när vi flyttade så gick vår hylla som var lik denna sönder. nu måste vi köpa en ny. i den gamla fick dom andra backen plats

• caspersmamma 08

jag har bilder på expedit i mitt galleri finns en i felicias rum och en större variant i bebisens rum
    Andreas tjej skrev 2008-11-13 18:33:56 följande:

Ni som har den, har ni bilder på hur det ser ut?
  • Andreas tjej
    ängeln83 skrev 2008-11-14 10:17:43 följande:
    Tror det finns en bild på Expedit hyllan i mitt album: www.styleroom.se/album/3886
    Snyggt. Vilken färg är det på lådorna i? Transparent eller blå?
  • ängeln83
    Andreas tjej skrev 2008-11-14 10:44:59 följande:
    Snyggt. Vilken färg är det på lådorna i? Transparent eller blå?
    Dom är transparenta.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Andreas tjej
    ängeln83 skrev 2008-11-14 11:25:18 följande:
    Dom är transparenta.
    Du, gardinen ni har på bilderna, är det tyget från Åhléns? (jag tänkte fråga i din gästbok men kom inte in där)
  • ängeln83
    Andreas tjej skrev 2008-11-14 11:26:32 följande:
    Du, gardinen ni har på bilderna, är det tyget från Åhléns? (jag tänkte fråga i din gästbok men kom inte in där)
    Jupp, det kommer ifrån Åhlens, helt underbart tyg.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • cissi24

Älskar den hyllan, har en svart i köket. Skit snyggt.

Svar på tråden Vad heter IKEA-hyllan på bilden?