• katlaett

Varifrån beställa fotoalmanacka med bilder på barnet/n?

Varifrån beställer ni era fotokalendrar?

Extrafilm vet jag men sidorna är tryckta på glansigt fotopapper vilket gör att det är väldigt svårt att skriva i den.

Så jag är på jakt efter ett prisvärt ställe som trycker på papper som går att skriva på samt så vore det önskvärt att kunna ha flera bilder per sida.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Varifrån beställa fotoalmanacka med bilder på barnet/n?
  • Juliasmamma06

Önskefoto har jag hört flera beställa ifrån men om de e bra vet jag ej men gå in och kolla på deras hemsida vet ja!

Julia & Lova - ni är underbara!
  • fiamalm

Vi har beställt på önskefoto, i den kan man skriva. Kostar 199:- tror jag det var.

• katlaett

Ok önskefoto är ett bra tips, men där kan man bara ha en bild per sida. Något ställe där man kan ha flera bilder?

• fiamalm
    katlaett skrev 2008-11-14 09:36:38 följande:
    Ok önskefoto är ett bra tips, men där kan man bara ha en bild per sida. Något ställe där man kan ha flera bilder?
    Där får man en bild per sida. Vet inget ställe där man kan få fler, letade efter det med.
  • Myror i brallan

Vi beställde med önskefoto förra året och tyckte det var dålig kvalitet på fotona... och almanackan kändes billig, aldrig mer önskefoto... nu blir det porträtt från fujifilm istället... de har butik i centrum där vi bor.

Svar på tråden Varifrån beställa fotoalmanacka med bilder på barnet/n?