• Snufs

Någon som köpt en "Magic bullet" från tv-shop?

Jag är så sugen på att köpa en sådan, ni vet den med massor av delar som hackar och har sig. Men känner mig lite skeptisk mot att beställa för jag har inte så bra erfarenhet av prylar från tv-shop. Någon som vet mer om denna produkt; positivt som negativt? Vill ha lite information innan jag vågar beställa.

• Svar på tråden Någon som köpt en "Magic bullet" från tv-shop?
  • Crazy Baby

Jag har en! tycker den är ok! Har inte riktigt hunnit lära mig den än!

En sak som är negativ är att den låter som ett världskrig när man använder den!

Måste nog börja använda min lite oftare!

Ha det!

• mia1980

Har också tänkt att kanske köpa men är väldigt osäker på om den är så bra.

• Isorfidien

Jag har varit sugen på att köpa den men så läste jag CrazyBabys inlägg om att den låter och kände att jag började dra öronen åt mig.

Men å andra sidan - jag har en matberedare hemma och den lååååter!!! Så det är nog inte bara "Magic Bullet" som låter illa antar jag.

Sitter fortfarande och funderar på att köpa en sån ändå!

• Lalalong

Jag kan ärligt säga att jag inte lockas av _något_ på TV shop och det där
    _förutom_ Magic Bullet.... Allt annat genomskådar jag *l* men den där apparaten tilltalar mig något fruktansvärt.... Kan till och med sitta och titta på själva filmen ett bra tag utan att sucka och stöna, eller låta bli att bara zappa förbi när jag ser att dem kör den. Men ekonomin tillåter det tyvärr inte... och mannen känner nog samma sak för denna apparat som allt annat de säljer så han hade nog inte blivit så glad

• mammutten81

Är det mixern ni menar, eller den med alla saker som hackar och strimmlar?
    Jag vill ha mixern i allafall, men jag håller mig, vill inte bli en av dom som köper därifrån.
    Ofta tänker jag, vem är det som är så dum at dom köper darrande plats lappar, värmande bälten och gummisnören.

Men , den verkar så rolig! Så snart är jag en av dom.

• ressiwresseB

vad sjutton är en Magic Bullet?

Det låter som en sexleksak.

• vill bli tre

är oxå sugen på å köpa en... men vågar inte riktigt! 1000kr e mycket pengar om den inte funkar som man hoppas och tror

• Kejsarinna

åh jag var också intresserad av att köpa den och så sa jag det till min mamma... då sa hon att en sådan har vi fast den är inte köpt på Tv-shop utan coop (ni vet hur mammor är glömska.. så jag vet inte om det var där).

Då sa jag att en sådan hade vart bra till att mixa maten till william... men den e så dyr... typ 1000 eller vad kostar den? Min kära mor säger att den betalade vi bara 300 kr för.. du kan få den...

åh vad glad jag blev... har inte fått den en men efter mycket förklarande och beskrivande så tror jag nog att den e exakt likadan...

Svar på tråden Någon som köpt en "Magic bullet" från tv-shop?