• Anonym (Sugen!)

Lunch sex!

Efter jag vart gravid första gången har jag nästan inte haft någon sexlust och första barnet är 3år!! nu. Men nu de senaste veckorna har den kommit tillbaka och jag är kåt nästan jämt.
    Idag är jag hemma med yngsta barnet som är sjuk och gubben kommer hem på lunch om en timme eller så.
    Kan man ha sex i soffan framför en 15månaders, självklart under en filt! Är ju så himla sugen!

• Svar på tråden Lunch sex!
  • kaksmulan

Nej 15 månader är för gammalt! Inget sex framför det barnet!

Lås in er på toa i stället och kör en snabbis

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Anonym (mmmmmmmmm)

O jag säger tvärtom!
    Go for it!
    Låter härligt, att ha lite smygsex så där.
    Kan ju dra er tillbaka något, har ni ingen vrå i närheten av DVDn där ni kan älska under en filt o hoppas att barnet är upptagen med en film eller nåt sånt.

Har haft underbart sex med min särbo då han kommit på besök o det varit full rulle på barnaskaran. Fast det är klart, då har vi kanske inte setts på en vecka eller så - svårt hålla sej ända tills sista barnet slagit igen sina ljusblå...

• Anonym (tjej)

KLART NI KAN !! go go go girl!!

• Anonym (Sugen!)

Faan! Ringde sambon och då kunde han inte komma hem på lunch :( Blir till att söva barnet och ta fram leksaker!

• Anonym

nog kan mna ha sex framför ett sånt barn om det inte är väldigt tidig i utvecklingen,vårt barn förstår inte så jo inför det kan vi ha men det har bara hänt en gång när det vaknade och vi knulade ganska nära;) sätt barnet i sängen å dra en snabbis nån stanns i närheten;) typ just utanför rummet...

Svar på tråden Lunch sex!