vad har ditt barn på sig när ni går på barnkalas?
ja..vad brukar era små ha på sig när ni går på kalas med era barn?
undrar om jag ska ta på mitt barn sin finklänning som hon hade på sitt kalas eller om jag ska ta på henne byxor o tröja...
ja..vad brukar era små ha på sig när ni går på kalas med era barn?
undrar om jag ska ta på mitt barn sin finklänning som hon hade på sitt kalas eller om jag ska ta på henne byxor o tröja...
Antingen matchande byxor och tröja eller strumpbyxor och klänning/tröja o kjol
Lustigt för vi ska snart fara på kalas! Lillan har på sig en klänning med matchande body och strumpbyxor! Sonen har sina finbyxor och skjorta på sig!
inga fleeeeeer?
Det berors på vad det är för kalas.
För innekalas är det finklänning med strumpbyxor. Köper inte fina kläder än att jag står ut med att de blir smutsiga och går sönder.
Sist nu så var vi på utekalas. Så blev det mjukiskläder under vinteroverall, fuskolle, mössa och vantar. Och så stölvar så klart.
Lekvänliga finkläder - kan ju vara både byxa&tröja och klänning!
Vi har inga speciella finkläder till sonen. Han har skjorta även på dagis för allt måste ju användas. Brukar sätta på sonen en skjorta och tuffa byxor till, vid extra fina tillfällen får han en slipover.
Sonen hade jeans och skjorta när vi var på kalas sist!!!
Josefine har haft på sig lekvänlig finklänning/tunika och strumpbyxor och halsband som hon har till fint.
Sonen brukar ha typ jeans eller manchesterbyxor och en skjorta eller finare tröja och dottern brukar ha kjol eller klänning.
I stort sett vilka kläder som helst. Vill de ha på sig finare kläder får de det. Vill de ha vardagskläder på sig får de det. De är ju bara 5 och 3 år och då tycker jag inte att det spelar så stor roll.
Killarna har ofta jeans och antingen skjorta eller en fin tröja från blingo eller småfolk.
Mina barn brukar ha mjuka, lekvänliga kläder på barnkalas. Och så brukar vi försöka "matcha" det lite bättre än vilken dag som helst. Men det vara både klänning, kjol eller byxor det spelar mindre roll.
Jag är lite halvallergisk både mot skjortor, "finklänningar" och slipovrar så sånt har inte mina barn.
Klänning eller kjol med blus eller söt body till. Tycker det är roligt att klä henne lite finare vid såna tillfällen så som vi också själva gör när vi går på kalas.
Jag hade en orange tunika med limegröna jazzbyxor på min 1-åring. Jättefint!
Oj hahaha, syftningsfel, ja ni fattar!
dottern brukar ha de kläder som är mina favoriter för tillfället.. behöver absolut inte vara klänning utan vad man själv tycker är snyggt. Hon är bara 13 månader så hon tycker ju inte så mycket om kläderna än