• skrotrumpan

Vilken hamburgerkedja föredrar du?

MAX säger att de är svenskarnas favoriter. Jag undrar om Ni här på Familjeliv delar den åsikten. Vilken är eran favorit? Vilken är eran favoritmåltid hos er favorit?
    Min favorit är MAX. Favoritmåltiden är GI-målet med minimorötter och en sprite zero.

Lyckligt gift med den stora kärleken och mamma till två perfekta flickor!
  • Svar på tråden Vilken hamburgerkedja föredrar du?
  • LoveSharPei

MAX är den jag köper mat från om jag måste. Helst köper jag inte från någon av dom. Isåfall blir det Maxmål eller vad det heter?

• Emeraldy

Jag föredrar Frasses som finns på flera ställen här i norra Sverige. Annars blir det MAX. Brukar passa på att äta på Burger King de gånger jag stöter på det eftersom det inte finns i min hemstad.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • skrotrumpan
    Svar på #1
    Jag undviker snabbmat själv nu mer (innan jag fick barn var det ofta). Men äter jag ute blir det MAX.
    Lyckligt gift med den stora kärleken och mamma till två perfekta flickor!
  • Pernilla75

Hamburgare från Burger King
    Pommes frites från McDonald's

Har inte testat MAX men de är tydligen på väg att etablera sig i Göteborg vilket är på tiden.

• ÄLVOR HÄXOR O TROLL
    Max samt Burger King
    ღ När våra blickar möttes viskade änglarna perfekt ღ
  • studentbruttan29

M A X

donkan o king har så sladdriga äckliga "burgare"...ryser bara jag tänker på det.

• Arga Klara

Fyfan jag hatar Max hamburgare!
    Burger King ftw.

• mooogn

McDonald's.

Billigt, de finns överallt och ungarna slipper fundera över vad de ska beställa.

Att McD kanske inte har den godaste maten hör inte hit... *S*

• Mymlan80

Tycker att Sibylla har bästa hamburgarna, men Burger king har godast pommes.
    Fast oftast blir det McDonalds av nån anledning.

Svar på tråden Vilken hamburgerkedja föredrar du?