Mina kompisar fixade möhipp då vi gifte oss. Det hela var hur roligt som helst och hur sjukt som helst också. En kompis som jagvarit och badat med frågade om jag ville följa med och lämna tillbaka en knivslip!!! som hennes mamma lånat... Jag gick på det hela och åkte med, visst tänkte jag att det var knasigt, men va tusan! Sen körde vi "vilse" och hon fick ringa efter den som vi skulle till. Då kommer en bil körande mot oss med ett stort vitt kryss på framrutan, vad f*n tänkte jag. Sedan kommer en av mina vänner uthoppande ur bilen i kavaj och jag trodde jag skulle svimma, blev helt ställd. Sedan kom hon och en eller två fram och började "vira" in mig i bandage och släpade mig till baksätet av bilen där jag fick ligga. Vid det här laget höll jag på att kvävas av skratt och allt jag fick fram var "men jag måste ju ha säkerhetsbälte"... Sedan kom vi fram till stället, en stuga vid en sjö och där blev det vin, låtsasvigsel, tipspromenad med frågor om mig samt otroligt god mat, gamla minnen samt många skratt!
Otroligt roligt, en av de absolut bästa och roligaste dagarna i mitt liv. Jag glömmer det aldrig, knivslip
Min man fick ingen svensexa dessvärre men jag tror inte han velat det i vilket fall, dessvrre
.