• Anonym (Sugen31)

Blir så våt så det syns

Hej. Vill veta om nån har samma problem som jag. Jag har en man och vi har det bra på alla sätt. 3barn, hus osv. Min lust till min man har varit sådär under nåra år. Nu jobbar jag med en man som jag fantiserar mkt om och blir rent ut sagt skitkåt. Mina trosor är alldeles vita när jag kommer hem. Är inte så fräscht och vet inte hur jag ska förklara det om min man ser det. Är det vanligt att man kan få så? Jag menar jag e ju inte 14år längre*L* Vill också påpeka att jag inte tänker vara otrogen eller stöta på honom. Han gör mig bara såååå sugen.

• Svar på tråden Blir så våt så det syns
  • Anonym

Om han gör dig sugen så kanske han kan hjälpa dig på traven i ditt och din man samliv.

• Anonym (ej ensam)

Anonym (Sugen31) skrev 2008-11-15 13:56:26 följande:

Hej. Vill veta om nån har samma problem som jag. Jag har en man och vi har det bra på alla sätt. 3barn, hus osv. Min lust till min man har varit sådär under nåra år. Nu jobbar jag med en man som jag fantiserar mkt om och blir rent ut sagt skitkåt. Mina trosor är alldeles vita när jag kommer hem. Är inte så fräscht och vet inte hur jag ska förklara det om min man ser det. Är det vanligt att man kan få så? Jag menar jag e ju inte 14år längre*L* Vill också påpeka att jag inte tänker vara otrogen eller stöta på honom. Han gör mig bara såååå sugen.
    Du är inte ensam...heheh,det blir jobbigt ibland och då får man gå på toa vettu. (själv asså)
  • Anonym (Sugen31)

Ha ha, ja kanske det. Men jag menar om det är fler som jag som blir alldeles våta i trosorna utan att ens röra musen.. Visst har jag blivit det förr, men inte f-n var det alldeles vitt i trosorna....

Anonym skrev 2008-11-15 13:58:59 följande:
    Om han gör dig sugen så kanske han kan hjälpa dig på traven i ditt och din man samliv.
  • Anonym

Trosskydd kanske kunde vara nåt
    Här kan det också rinna till ordentligt, då får man hoppas att man inte går omkring i tunna byxor bara.

Skulle mannen säga nåt om trosskydd kan du ju bara säga att du fått problem med jobbiga flytningar.

Anonym (Sugen31) skrev 2008-11-15 14:02:33 följande:

Ha ha, ja kanske det. Men jag menar om det är fler som jag som blir alldeles våta i trosorna utan att ens röra musen.. Visst har jag blivit det förr, men inte f-n var det alldeles vitt i trosorna....
  • Anonym (ej ensam)
    Anonym skrev 2008-11-15 14:04:53 följande:
    Skaffa trosskydd.... .
    Fast trosskydd kan man inte gå med jämt..inte alls bra för musen att vara "instängd".
  • Anonym (happy)

Fantisera får man, och som du säger, du vill ju inte ligga med din kollega. Det är väl bara att säga till din man hur kåt o våt du är och utnyttja din våthet till en het stund med honom efter jobbet :) Min karl tycker det är underbart när jag är alldeles blöt och han ifrågasätter inte vad som plötsligt gjort mig kåt, han bara njuter, haha. Det är ju honom jag förför och vill få utlopp för min kåthet med :)

• Anonym

Fast inte nyttigt för musen att vara dyngvåt heller.. kan ju ha trosskydd på jobbet kanske.

Anonym (ej ensam) skrev 2008-11-15 14:06:29 följande:

Fast trosskydd kan man inte gå med jämt..inte alls bra för musen att vara "instängd".
  • Anonym (ej ensam)
    Anonym skrev 2008-11-15 14:07:46 följande:
    Fast inte nyttigt för musen att vara dyngvåt heller.. kan ju ha trosskydd på jobbet kanske. Anonym (ej ensam) skrev 2008-11-15 14:06:29 följande:
    Som sagt då jag går på toaletten...
Svar på tråden Blir så våt så det syns