Tips på bra sittvagn
Hej!
Behöver tips på bra sittvagn till min ettåring! Han har vuxit ur sin BrioDuo. Vill gärna ha en vagn som är lättstyrd och gärna fullt liggläge.. .Finns drömvagnen?? :)
Hej!
Behöver tips på bra sittvagn till min ettåring! Han har vuxit ur sin BrioDuo. Vill gärna ha en vagn som är lättstyrd och gärna fullt liggläge.. .Finns drömvagnen?? :)
Emmaljunga har bra sittvagnar med fulltliggläge, detas Cerox och city cross är väldigt bra tycker jag. lätta lätt styrda och enkla. Älskar emmaljunga
Vi har kollat på en babytravel jogger, en trehjuling som är superlätt-körd å blir jätteliten när man fäller ihop den. den är ganska lätt också. Fullt liggläge är det också. Emmaljunga har en trehjuling dom med för övrigt kangaruu tror jag den heter, den är dock dyrare än babytraveln. VI har en brio kombi nu å det är ganska trångt för vår 1 åring nu också.
jag älskar våran emmaljunga scooter har även en brio sitty skönt när man ska tex till dagis å handlaa eller så
Har en Teutonia Fun. Liten, smidig och lättstyrd, men ändå gott om plats för barnet! Köpes billigast från Tyskland =)
Och fullt liggläge glömde jag säga..
Jag har kollat på Kronans sulky. Blir pytteliten när man fäller ihop den, har fullt liggläge, stor varukorg och verkar smidig att köra. Det svåra för mig är att motivera för maken varför vi ska köpa en 4e vagn.