inbillning?eller biverkning av ppiller?eller vad är detta?!
jag äter ppiller sedan 2 månader tillbaka. i början kände jag inte av några biverkningar, möjligtvis lite ont i huvudet. men nu, sedan några verckor tilbaka så har jag börjat:
-må illa
-vara mer kissnödig
-ha humörsvängningar
-få problem med magen (ont,gasig, hård/lös)
-känna mej febrig
-känna mej kall/varm
-trött
vet att detta kan vara tecken på graviditet.
tänkte först inte på det, trodde att jag höll på att bli sjuk, att magen krånglade efter en magsjuka jag hade, att det berodde på att jag skulle få mens mm. fick mens för 1 v sedan, som beräknat.
men nu har det hållit på så länge, så jag börjar undra om det kan vara ngt annat...i början tänkte jag inte alls på graviditet, men sedan läste jag här på familjeliv om dessa gravsymptom...och kom på att kanske har inte kroppen kunnat ta upp alla ppiller under magsjukan. hade den precis innan äl, alltså två veckor innan pillermensen. (hde även en del sex just runt "äl")
nu går jag och inbillar mej att jag kan ha blivit gravid. men hur troligt är det egentligen??vill gärna ha barn, längtar ngt otroligt, men jag befinner mej inte rätt i livet för det...
nu har jag även börjat känna mej hungrigare och sugen på saker att äta hela tiden, men det är mkt möjligt att det bara är som jag inbillar mej. kanske inbillar jag mej, förstärker symptomen bara? kan det vara tex biverkningar av ppillren som börjat först nu, efter två månader? (vet inte om detta hör samman med ppillerbiverkninar eller gravsymptom, men jag känner mej också trött i benen och har ont på tuggan när jag äter och i munnen, sköra slemhinnor?)
eller har ngn en aning om vad detta beror på? hur trolihgt är det egentligen att jag skulle blvit gravid?