• Lenan

Någon som vet/har bra bild på underrede med hjul till babykorg, typ tvättkorg? hjälp!

Min pappa ska göra en sorts ställning till oss där en gammal tvättkorg ska vara till våran kommande bäbis.

Finns det någon här ute som vet någon bra bild, eller rent utav HAR en bild på hur ett sånt kan se ut? jag är jättetacksam för all hjälp!

är lite krångligt att rita i paint då min pappa bor en bra bit ifrån ;0)

• Svar på tråden Någon som vet/har bra bild på underrede med hjul till babykorg, typ tvättkorg? hjälp!
  • Julutzi

Vi hade tvättkorgen ,som jag gjorde i ordning, direkt på golvet... men det är klart att det kanske är bättre eller lättare med nån slags ställning eller hjul... men det fungerade bra för oss...

• Garageänkan

Vi fick en jättefin korg som var som en gjord i riktig korg men vi hade den direkt på golvet med sonen i på natten han sov bredvid vår säng. Sen har jag sett mycket fina korgar som de hängt ner från taket i nån slags tunna kedjor. Synd att jag inte har bild.

• Lenan

har funderat på att hänga i taket, men vill gärna kunna flytta med den på nedervåningen 8har spjälsäng uppe vid våran säng) vill inte ha direkt på golvet heller, har katter som nog gärna vill mysa ner sej ;0)

nån som har bild?

• Garageänkan
    Lenan skrev 2008-11-15 23:18:26 följande:
    har funderat på att hänga i taket, men vill gärna kunna flytta med den på nedervåningen 8har spjälsäng uppe vid våran säng) vill inte ha direkt på golvet heller, har katter som nog gärna vill mysa ner sej ;0) nån som har bild?
    De hade två trapetskrokar, en uppe i sovrummet och en nere där de kunde hänga "vaggan" sen. Senare har krokarna använts till diverse leksaker som gungor osv.
  • Lenan

altså, jag menade emellan olika rum på nedervåningen...men de va en jäkla smart ide...ska tänka på det...
    :0)

Garageänkan skrev 2008-11-15 23:19:43 följande:
    De hade två trapetskrokar, en uppe i sovrummet och en nere där de kunde hänga "vaggan" sen. Senare har krokarna använts till diverse leksaker som gungor osv.
  • Garageänkan

Ja inget hindrar ju från att ha flera krokar såklart. Man kan fråga på järnhandeln vilken vikt trepetskrokarna klarar i storleksmässighet.

Svar på tråden Någon som vet/har bra bild på underrede med hjul till babykorg, typ tvättkorg? hjälp!