• KristenTjej84

Cykla från Japan till Sverige

Tror ni det är möjligt?
    en knasig fråga jag kom på när jag och min kompis trötta som vi är larvade oss på msn:P

• Svar på tråden Cykla från Japan till Sverige
  • KristenTjej84

Nej jag är på mitt allvarligaste humör just såhär mitt på natten:P!!

• Tecken

Osäker på om just sträckan Sverige-Japan innehåller "omöjliga passager" (typ bergskedjor, stora vattendrag etc) och orkar inte dra fram något atlas... Men kan Acke och Boel cykla jorden runt, så: www.outdoor.se/artiklar/cykelresan/

• julmusten

Japan ar val ett land uppbygt pa oar, sa det kan ju bli lite svart att cykla over vattnet dar. Nar man val har kommit till "fastlandet" sa borde det ju ga att cykla pa nagot vanster. Det tar sakert hundra ar, men det borde ju ga tycker man.

• Fluffguf
    julmusten skrev 2008-11-16 02:20:01 följande:
    Japan ar val ett land uppbygt pa oar, sa det kan ju bli lite svart att cykla over vattnet dar. Nar man val har kommit till "fastlandet" sa borde det ju ga att cykla pa nagot vanster. Det tar sakert hundra ar, men det borde ju ga tycker man.
    Det kanske kan räknas om man åker båt över vattnet och cyklar motionscykel under tiden
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • Tecken
    Fluffguf skrev 2008-11-16 02:28:15 följande:
    Det kanske kan räknas om man åker båt över vattnet och cyklar motionscykel under tiden
    Aldrig hört talas om trampbåtar?
  • Decnet

JAg tror det är fullt möjligt absolut.. Det tar väl nån månad skull ejag tippa om man ser till att cykla som fan..

• julmusten

Ha-ha, trampbatar och motionscyklar, why not??

Svar på tråden Cykla från Japan till Sverige