• Runguska

Min man gav mig en så söt present igår!

Igår fick jag en så otroligt söt present av min man. Då han gav mig den fick jag tårar i ögonen, så glad blev jag. Jag har en bild på vad jag fick i mitt galleri och för er som inte vill kolla kan jag berätta att det är en jättesöt tyganka.

Själv brukar jag ibland köpa en bukett blommor till min man eller en chokladask bara för att visa hur mycket jag uppskattar och älskar honom.

Så, brukar ni ge eller få små spontana presenter av era nära och kära? Berätta gärna om söta, roliga, fantastiska eller helt enkelt fina presenter ni fått eller gett bort.

• Svar på tråden Min man gav mig en så söt present igår!
  • S vali s

Jättesöt anka

Jag brukar ochså ge små söta presenter lite nu och då till nära o kära, gärna när dom minst anar det
    En "favoritsysselsättning" är att sticka in små gulliga kort med lite kärleksförklaringar på till maken när han ger sig ut på sina arbetsresor, han älsakr att hitta dessa små kärleksbevis instoppade bland kalsongerna, i boken han läser osv
    maken är inte av den där romantiska sorten så blommor o choklad går helt bort i hans fall, iställer brukar han köpa böcker, en cd eller en dvd han vet att jag vill ha

• mammutten81

Jag har fått allt möjligt gulligt.
    En gång när jag var jättesjuk fick jag en ros och en Donut, för jag älskar verkligen sådana.
    Men det var ingen sådan där torr från Ica, utanhan hade gått runt till han hitta en donutmaskin, coh köpt en färsk utan socker!
    Precis som jag vill ha det.
    Det var så gulligt!
    Och rosen har jag sparat.

• Aihnoa

Vilken söt anka, förstår du blev glad

Min man ger mig gossedjur lite då och då - han försöker hitta kattdjur eftersom jag älskar dom och han är allergisk vill han att jag åtminstone ska få "låssaskatter" som han själv säger.
    Men ibland kan han komma med en ko och med förklaringen att "katterna var inte mjuka idag".

Rosor får jag ibland men mer till födelsedagar/bröllopsdag o likn.

Han är så snäll min älskling.

• en vanlig jävla muffins

Bah, om det vore så väl.. Jag har fyllt år två ggr medans vi varit tillsammans och inte ens en dikt har jag fått.. Och dom är ju t.o.m gratis!
    Det är ju tanken som räknas sägs det, men om man inte ens får ett grattis, vad är tanken då?

• Aihnoa

Men gulligast var nog när jag låg i flunsan och han (som då hoppade på kryckor) hoppade ut på stan och kom hem med tofflor och en flanellpyamas till mig för jag hade frysit så Det var rätt tidigt i förhållandet - men han har hållit stilen sen dess

• Runguska

Min första födelsedag (då jag och min man var tillsammans) gav han mig en Gameboy Color (Med pikachu och andra pokemon på) samt ett Pokemonspel för att han visste att jag tyckte så mycket om Pokemon. Det var också gulligt gjort.

Aihnoa: Vad gulligt tänkt med tofflor och så (de andra sakerna också naturligtvis)...

mammutten81: Åh, man blir ju så glad när man får något man verkligen tycker om och det ligger känsla och letande bakom.

• Chigitita

Jag har aldrig fått nått av min kille. Bara massa godis när jag tjatat och en vissen blomma när han var full.. ska skälla på honom!! ;)

• Chigitita

Jag har aldrig fått nått av min kille. Bara massa godis när jag tjatat och en vissen blomma när han var full.. ska skälla på honom!! ;)

Svar på tråden Min man gav mig en så söt present igår!