080808
någon med bebis föd 080808? hur går de för er? =)
någon med bebis föd 080808? hur går de för er? =)
hej! min son är född 080808
ett bra datum....
Hej! Min dotter är också född 080808.
Hon var ganska liten när hon föddes (2770 g) men har nu gått upp till 5670 g.
Hon utvecklas verkligen fort nu. Man tycker nästan att hon lär sig nya saker varje dag
mina värkar satte igång 080808 men dom kom inte förrän 080809
hade verkligen hoppats på fredagen!
dom växer iaf, långsamt men stadigt går det framåt.
aaa de är verkligen roligt!
Jag var nära, födde 080807 ;P
Min tös är född 080808, trodde att de skulle bli 0708 men hon tog tid på sig.... å tajmade in med en timme efter midnatt :)
Håller med om att man tycker nya saker händer varje dag.. :)
Vår son föddes 080808, kvart före 8 på morgonen :)
fick ni någon present av den stad ni bor i ?
nej verkligen inte. ingen som ens uppmärksammade det. Har folk fått presenter??
Ja, vi får presenter men det är för att Ellie är född i Stockholm. Alla barn som föddes i Stockholms stad 080808 får presenter för att de är "riktiga" 08-or
. Vi ska till Stadshuset på en ceremoni den 26 november för att ta emot minnesgåvor. Det är bl a gratis inträde på Gröna Lund hela livet. Vet inte vad hon får mer..
WOW...kanske man borde flytta till stockholm då
Vi fick en son 080808, men det var 10 veckor för tidigt så det var helt oplanerat!
Han vägde 1567 gram när han kom, är uppe i 4840 gram nu. Vi bor ej i Sthlm, men vattnet gick när vi var på besök i Stockholm 1-2/8, kanske borde jag stannat och fött honom där...
(Han stannade en vecka till i magen och vi hann hem till hemsjukhuset)
Kul att läsa om era fullgångna 08-or och vad de kan, vår lillkille är ju som en enmånaders nu...
Birry: Ellie kom ju också lite tidigt men bara 2,5 vecka. Jag brukar skoja och säga att hon hörde på tv att hon skulle få gå gratis på Gröna Lund om hon föddes 080808 så hon snabbade sig på att komma ut
Har inte heller fått något från staden.. därimot blev vi utvalda till veckans webbis i unt..och fick en registerings skylt.... fast den har inte kommit än :(
häftigt m. gratis inträde på grönan hela livet =)
Hej på er! Våra två föddes också 080808. De var beräknade till 13/9 men jag blev igångsatt den 8:e pga graviditetskomplikationer. Kul att de valde just den dagen
det blev ju ett enkelt personnummer för dem...
Nej, inga presenter här heller! Har inte hört om det någon annanstans än i Stockholm.
Jo folk skrattar varje gång man ska uppge personnummer hehe.. fick två 8 i sista siffrorna också :P
åkte också in vid 080808 fick värkar men fick åka hem igen för dom tyckte de gick segt(ush så man hade ont). Dagen efter åkte man in igen och då gjorde dom så vattnet kom.
Min lillkille kom också det datumet, trevligt med uppvaktning från stockholmet! :)
har med en 080808, en lite tös som kom 5 dagar efter BF