• Pricken och Pyret

Skridskor i storlek 22... VART??

Var hittar jag skridskor i stl. 22??
    Hitar inga begagnade, inga nya, inga på nätet... Men jag vet att de finns!

Någon som har ett par att sälja, eller vet vart jag kan köpa?

• Svar på tråden Skridskor i storlek 22... VART??
  • Leica

Hm....vi kan ha. Jag ska kolla upp om de minsta vi har är ett par 22:or (kan inte kolla förrän på torsdag då dom är hos sonens pappa isf). Små är dom iaf
    Jag återkommer i din gb om de är strl 22.

• Alvine

Det brukar finnas i sportaffärer typ intersport kan även finnas på postorder. Såna här "plastskridskor" utan snören, ser mer ut som en slalomkänga man spänner på foten. Många i våran skridskoskola har såna.

www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEC/ViewProductDetail-Start

såna här menar jag, dock fanns dom bara i strl 25, men det kan ju gå om du inte hittar i strl 22. Sätt en extra strumpa. När barnen är riktigt små gör det inget om skridskon är lite för stor. sen så växer dom otroligt snabbt :P

• Fantaci

Jag förstår ditt problem. JAg har spenderat många timmar på näet och försökt att hitta i storlek 23 utan resultat. Jag gick till en stor skridskoaffär med både nya och begagnade saker och frågade. Minsta storleken som görs är 24/25. Synd för oss, eller hur?

Hoppas nån vet var man hittar små storlekar! Ska lägga tråden i mina favoritt och gå in ovh kolla senare.

Lycka till!

• FruMähler

hmhm....man får inte göra affärer på familjeliv....förutom under köp och sälj....

• Leica
    FruMähler skrev 2008-11-24 20:35:35 följande:
    hmhm....man får inte göra affärer på familjeliv....förutom under köp och sälj....
    Jag trodde bara det gällde att tigga och erbjuda saker gratis....jag får läsa de där reglerna igen.
Svar på tråden Skridskor i storlek 22... VART??