Svar på #7
Vicks finns på apoteket, det är sån där kräm som man brukar smörja på bröstkorgen när man har hosta.
Jag har bara testat i ett par veckor ännu, men i tidningen stod det ca 5 månader...
Jag hoppas att mitt blir bättre för det kan ju inte bli sämre. Är livrädd att det ska smitta till fingernaglarna!
Jag försöker ta fotbad varje vecka, smörja och klippa naglar. Tvättar strumpor i 60 grader samt att inte bli fuktig och svettig om fötterna. Har med mig extra sockar. Jag gör verkligen allt just nu. Vill bara kunna gå barfota utan att behöva tänka på hur tårna ser ut eller på nagellack.
Anonym (nagelsvamp) skrev 2009-02-07 17:56:22 följande:
Du anonyma som testar Vicks VapoRub nu, hör gärna av dig igen när du märker någon förändring. Du får gärna tipsa om vart man kan inhandla salvan också. Goldensea, vet du var man kan få tag på sprayen? Försökte googla på namnet du angav utan restultat, när jag uteslöt vitlök i ordet och sökte på garcin spray fick jag några få träffar, dock skrivna på norska. Vill verkligen ha bort detta nu, och det skulle vara just om det var borta till beach 2009