• lilla carro

ingen träningsvärk i magen??

Snittades för tre och en halv månad sedan och har börjat träna lite nu. gjorde lite situps och plankan igår och idag har jag ingen träningsvärk alls vilket verkar skumt! har fått för mig att det kan bero på att musklerna inte gått ihop än men man borde väl känna av träningen ändå?! eller är jag helt enkelt inte så otränad som jag tror..? någon som vet?

• Svar på tråden ingen träningsvärk i magen??
  • jojjetöza

hmm samma hände mej har gjort situps med pilatesboll 700 om dagen kände inget i magen ...

sen var jag iväg på första fotbollsträningen o gjorde magövningar max 70 st o hade skit ont i magen i 3 dagarFörvånad mycket skumt tycker jag..

• lilla carro
    jojjetöza skrev 2008-11-17 14:34:36 följande:
    hmm samma hände mej har gjort situps med pilatesboll 700 om dagen kände inget i magen ... sen var jag iväg på första fotbollsträningen o gjorde magövningar max 70 st o hade skit ont i magen i 3 dagar mycket skumt tycker jag..
    700? jävlar du! det var inte illa =) men visst är det skumt?
  • jojjetöza

Ja det e riktigt skumt kände inget hade en bra tränad mage innan men det spelar nog ingen roll o riktigt konstigt att jag fick träningsvärk utav det lilla på fotbollsträningen....mycket skumt tycker jag..

• jojjetöza

Men tänk på att inte börja för hårt bara till mej sa dom att jag skulle vänta ett halvår men kunde inte hålla mej så smygstartade när han var 4 månader

Svar på tråden ingen träningsvärk i magen??