Skit! skrivit fel nummer i smsavisering hos Jotex!
hur ska jag göra nu?
har väntat ett tag på en beställning jag gjort hos jotex på nya gardiner till oss, men inte fått något. Var inne och kollade kollinummer nu och ser att paketet är framme och att två sms aviseringar ska ha skickats ut men som jag inte har fått!
Så jag går in på min sida och kollar och ser att jag har skrivit fel på en siffra i numret! Ringde upp denna personen med numret, men blev nåt fel på linjen och nu har jag smsat henne och försökt förklara, men antagligen har hon väl redan raderat smsen och har inget avinummer kvar!
SÅ JÄKLA KLANTIGT GJORT AV MIG!!!
Att komma i kontakt med Jotex är ju i princip omöjligt, de har ingen telefon man kan ringa, bara skicka mail/frågor.
Hur stora är mina möjligheter att få mitt paket nu? Har såklart ändrat mitt nummer på mina sidor så det är rätt, men det hjälper ju inte på mitt paket nu väl? Det felaktiga numret står väl på min beställning?