• Anonym (grubblare)

Adult friend finder

Kom av misstag in på min killes mail när jag skulle kolla upp min egen och fick se att han fått mail från denna sidan. Kollade upp den och fick se att det var en sida för sexkontakt! Nog för att vi är öppna med porrsurfande men det här är ju en kontaktsida! Och han måste ju ha registrerat sig eftersom han fick mail därifrån om tjejer som var intresserade av kontakt?

Kollade upp vilke fler sidor som besökts och hittade en sida med e-kontakt där jag hittade honom registrerad som singel och med sin nya adress, eftersom vi flyttat ihop, så det är ingen gammal annons direkt.

Är ledsen o besviken just nu. Av hämnd så registrerade jag mig på e-kontaktsidan och skickade en flirt till honom. Få se om jag får svar, det var visserligen en månad sen han var inne där men ändå. Vi har bott tillsammans längre än så. Vågar inte registrera mig på adult, men har god lust att göra det för att se hur hans annons ser ut minsann!

Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till...

• Svar på tråden Adult friend finder
  • JanHelge

Deppa inte ihop totalt! Jag har varit reggad på AFF men aldrig haft för avsikt att ragga någon den vägen. Men det kan vara rätt kul att "driva" med andra! Speciellt alla horor som flyttat dit sedan sexköpslagen kom. Tänk efter lite, hur ser era liv tillsammans ut. Har ni roligt och mysigt, trivs ni i varandrars sällskap, har ni bra sexliv? Om svaret är ja på dessa frågor så tror jag inte du behöver oroa dig. Vi män (och även ni kvinnor) hittar på och är nyfikna på saker ibland utan att det finns någon egentlig orsak.

• Anonym (virus)

AFF är full med tracking cookies och virus, vår dator pajade och då uppdagades att min man gjort lika dant. idiot!!

• Anonym (grubblare)

Svaret är egentligen ja på dina frågor men jag konfronterade honom eftersom det inte är så bra just nu mellan oss. Det var nåt gammalt som låg kvar och han hade bara inte tagit bort det... om man nu ska tro på det. Men det msåte jag väl göra antar jag, om vi ska ha någon framtid tillsammans.

• Anonym

registrerade mig där av en anledning!
    Nämligen att kolla på webcam live.
    Har han som jag vanligt medlemskap så kan han inte ta kontakt med nån,då måste man betala?

• Anonym (Anonym)

Jag har också varit med om det med min kille. Jag misstänkte att han var väldigt aktiv på kontaktsidor och kom av en slump in på denna sexsida där jag såg honom på första sidan.Jag tyckte också det kändes som ett svek att lägga upp en kontaktprofil, det är mer än att bara surfa runt och titta på erotik/porr. Jag kände mig väldigt kränkt pga att vi haft en sämre relation just då och inget aktivt sexliv.Han tog bort den på min begäran vilket var ett + men däremot har jag hittat honom på andra kontaktsidor och känner helt enkelt just nu att jag inte litar på honom. Jag tror dock att det inte måste betyda ngt illa för din del, man får försöka gå på magkänslan vad man mäktar med och litar på...Jag har precis gjort slut men det är pga av många problem samt att jag hittat msn-kontakter där han insinuerat träffar. Där gick gränsen för mig...

• Anonym (Ledsen)

Hej grubblare!

Jag känner med dig enormt! Vi har varit tillsammans i 12år och vad jag trott ett bra liv tillsammans..
    Inte alls min stil att kolla hans dator, men nu har jag gjort det... Min sambo finns med på Adult Friend Finder med en beskrivning som en man med tråkigt sexliv, eller ngt likande..

Klart det gjorde ont, det svider som F-N i magen!!!
    ser att han inte är aktiv (jag loggade in som han..) men ändå!

Jag har inte sagt ngt, för då kan jag ju inte kolla vad han gör längre, men fyyy vad ont det gör!!!
    Klart man undrar hur långt han kan gå?

Du är alltså inte ensam i din situation, jag känner att jag skulle behöva få råd hur jag ska göra, men vem kan man prata om sånt här?

Bläääää

• Anonym (MEN)

han säger att det e gammalt. hur förklarar han er nya adress då¨. antingen e den ny eller så har han uppdaterat informetionen.

Svar på tråden Adult friend finder