• Naturloppan

Fylla i hindersprövning - hjälp

Det står på både hindersprövningen och på efternamnsanmälan att man ska fylla i fullständigt namn, på deras exempel har de baraq skrivit exempelvis Hans Pettersson. Men ska mellan namn också fyllas i eller bara tilltalsnamn och efternamn?

Antar att någon gjort detta före mig

• Svar på tråden Fylla i hindersprövning - hjälp
  • aktuelle

jag skrev nog fullständiga namnen, alltså mellannamn också

• Naturloppan

Tusen tack för hjälpen

Då kör vi på det

• kärålajn

Jag tror att det är alla som ska fyllas i.
    Hoppas jag för vi ska göra detsamma till våren. :)
    Grattis förresten.

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • Naturloppan

Tack

Min sambo har sitt tilltalsnamn i mitten dvs Mikael kommer inte först men det spelar väll ingen roll.

Han heter Hans Mikael Lidén, då skriver vi väll så även om tilltalsnamnet står i mitten?

Snacka om att bli nojjig för småsaker men det är en stor sak för livet

• Quiet thoughts
    Naturloppan skrev 2008-11-18 12:14:14 följande:
    Tack Min sambo har sitt tilltalsnamn i mitten dvs Mikael kommer inte först men det spelar väll ingen roll.Han heter Hans Mikael Lidén, då skriver vi väll så även om tilltalsnamnet står i mitten?Snacka om att bli nojjig för småsaker men det är en stor sak för livet
    Jag brukar strecka under namnet som används
  • aktuelle

haha, han heter nästan som min svåger. nåväl det spelar ingen roll, är samma med min man, hans tilltallsnamn är mattias men heter står som fredrik mattias..

Naturloppan skrev 2008-11-18 12:14:14 följande:
    Tack Min sambo har sitt tilltalsnamn i mitten dvs Mikael kommer inte först men det spelar väll ingen roll. Han heter Hans Mikael Lidén, då skriver vi väll så även om tilltalsnamnet står i mitten? Snacka om att bli nojjig för småsaker men det är en stor sak för livet
  • Naturloppan

Tack för tipsen då tutar vi och kör helt enkelt så vi får fas 1 avklarad

Svar på tråden Fylla i hindersprövning - hjälp