Thomas tåget ?
Någon som skall handla delar ur seien Thomas tåget nu mot jul ?
Vår son på snart 2 år gillar dessa tåg och funderar på att köpa något från serien från oss + morföräldrarna.
Någon som skall handla delar ur seien Thomas tåget nu mot jul ?
Vår son på snart 2 år gillar dessa tåg och funderar på att köpa något från serien från oss + morföräldrarna.
Funderar på att köpa något till min dotter från den serien, har hittat några saker som jag tror hon skulle gilla, kanske eran son också skulle gilla det?
Lägger in länkar
Tågbana
www.hikmet.se/Product.aspx&History=1630|1852
Aqua doodle där man ritar sina egna spår som tåget följer finns på toys r us och br
ecx.images-amazon.com/images/I/41%2BrEZAKFAL._SL500_AA280_.jpg
Har ni några tips på fler Thomas tåget saker?
Tack
Jag vet inte om jag skall köpa i trä eller inte.
Funderar på detta
www11.br-leksaker.se/Store&area=BRFT&menu=&submenu=SMAABOER&GroupId=SMAABOER&PageNo=1&ProductId=616941
www11.br-leksaker.se/Store&area=BRFT&menu=&submenu=SMAABOER&GroupId=SMAABOER&PageNo=1&ProductId=618396
Och dessa två kan man koppla ihopa. Sedan några extra tåg.
Skulle helst vilja ha något batteridrivet tåg.
Ooooo, tack för tipsen!! Min son ääällllsssskkkkaaarrrr Thomas!!
Här har jag ett tips tillbaka, det finns vissa på Tradera som säljer nya Thomas tåg, banor osv. Jag tror de är två, en får England och en från Tyskland. Kanske blir några kronor mer, men i man kan ju få tag på sånt som ingen annan har
såg det här på lekmer
www.lekmer.se/leksaker/Thomas_och_v%E4nnerna/Thomas_och_V%E4nnerna_-_Express_Pack_Percy%2C_Batteridrivet det är ett batteridrivet tåg som passar till alla klassiska träjärnvägar.
Håller med ia1 om att det finns en hel del grejer på tradera.
Hur gamla barn har ni?
Min tjej fyller 2 på söndag
www.hikmet.se/Product.aspx&History=1630
funderade också på det, bilden visade inte riktigt alla delar.
Sonen skall få Thomas tåget.
Vet ej vad av allt jag skall ge bara.
Finns ju en som åer fram o bak beroende på hur man blåser i en visselpipa.
Har även kollat en haduksset på 3 olika stora handdukar med Thomas.
Puffar