• trollungen3

Clear Eyes

Nån som använder det???

Hur isåfall får ni tag i det??Vart beställer ni ifrån osv.

Har snart slut på min flaska (som fd svärfar köpte åt mig när han var i USA).
    Klarar mig inte utan det!!!

Nån som vet??????

Tack på förhand.

• Svar på tråden Clear Eyes
  • Pernilla75

Jag har köpt clear eyes när jag varit i Thailand och Spanien.

• jeawa

En fråga..Är det bara för röda ögon eller "blir det vita vitare"?Oj krånglig fråga men tror ni förstår:)

• trollungen3

Tack AnnaMia75!!!! Nu har jag beställt en flaska.Förpackningen ser ut som den jag har så det borde ju vara samma.
    Det röda försvinner o det vita blir vitare.Har man väl börjat med detta så är det skitsvårt att sluta!!!

Tack än en gång!!!

• Dax för syskon

Är det inte skadligt för ögonen att använda clear eyes för mycket? Det måste ju finnas en anledning till att det inte finns i Sverige?

• trollungen3

Vore det så skadligt tror jag inte det skulle säljas i USA! Där stämmer ju folk varandra för allt,typ att kaffet är för varmt(nån som spillde kaffet över sig på MC Donalds o fick rekordmycket pengar).
    Så näe jag är faktiskt inte orolig.

• Zemcia
    trollungen3 skrev 2008-11-22 13:25:07 följande:
    Vore det så skadligt tror jag inte det skulle säljas i USA! Där stämmer ju folk varandra för allt,typ att kaffet är för varmt(nån som spillde kaffet över sig på MC Donalds o fick rekordmycket pengar). Så näe jag är faktiskt inte orolig.
    det är farligt för ögonen att använda det för mycket hahaha om det är din åsikt av USA så är det dagens skratt.
    Efedrin som är amfetamintabletter till träning och förbjudna i sverige då de är som knark säljs på bensinmackar i USA. När det gäller amerikas läkemedlsindustri ska du inte lita ett skit på den.
    De har pengar nog att tysta folk innan det går till domstol...
  • anettef

Dax för syskon skrev 2008-11-22 08:06:53 följande:

Är det inte skadligt för ögonen att använda clear eyes för mycket? Det måste ju finnas en anledning till att det inte finns i Sverige?
    Jag vet ju inte säkert. Men kan själv säga att jag använde Clear Eyes dagligen under kanske 1 år och min syn har blivit sämre. Vet inte om det har med det att göra, men jag gissar på det.
  • trollungen3

Oj då inte bra!! Men jag använder det inte dagligen,även om jag skulle vilja.Brukar ta på helgen om man ska iväg på nåt.
    Har du varit o kollat upp synen??Berättade du att du använde Clear Eyes och isåfall vad sa optikern om det??

• anettef

Ja, jag har varit och kollat synen och skaffat mig nya glasögon, den hade blivit sämre. Nämde inget om Clear Eyes, för det är först i efterhand jag tänkt på det. Man undrar ju varför det inte säljs i Sverige, om det nu är helt ofarligt.

Svar på tråden Clear Eyes