• Anonym (Orolig)

Manliga flytningar och rodnad på snoppen

Min man klagade igår på flytningar ur snoppen och rodnad på förhuden.
    HAde nu varit och visat det för en distriktssköterska. Misstänkt könsjukdom tyckte han och bokade in honom till läkare imorgon fm.
    Jag har kondylom sedan 10 år tillbaka och hade i våras små små mikroskopiska vårtor i slidan.
    När jag läser om symtom på könsjukdomar är det bara klamydia och gonorre som passar in på flytningar från mannens urinrör... Eftersom vi helt kan utesluta otrohet så verkar det skumt att vi skulle drabbas av könsjukdomar (förutom kondylom då) efter över 4 år tillsammans. Eller???

Någon som har några idéer på vad det kan vara?

• Svar på tråden Manliga flytningar och rodnad på snoppen
  • Anonym (Orolig)

Någon som vet?

• Anonym

Låter som klamydia, överförs bara sexuellt, men är han öppen med det så låter det ju inte som otrohet precis, då skulle han väl försöka dölja det.

• Anonym (Orolig)

Ja och har han fått klamydia så bör ju jag ha det och då är enda chansen att jag isfl fått det när jag var hos gynekologen i våras... ofräscha instrument?

Otrohet finns inte i min värld...

• Cuthalion

Att du skulle ha fått det hos gynekologen låter enormt långsökt. Har någon av er fått en könssjukdom efter 4 år ihop beror det med största sannolikhet på att någon av er haft sexuellt umgänge med någon smittad.

• Ms TB

Kan det inte vara svamp då? Män kan ju faktiskt också få det.

• Anonym (linjes)

Otrohet finns inte i min värld...

Vilken värld lever du i då?

Gå till gyn båda två o undersök

• Anonym (Fru.Doc)

Min man har haft samma symptom och besvär och då rörde det sig om en svampinfektion. Prova köpa salvan Pevaryl och testa smörja in den på ollonet.

• Anonym

Um fast alla förhållande innehåller inte otrohet(fast man kan tro de på dessa sidorna)så då måste de ju finnas en naturlig förklaring...

• Anonym (Orolig)
    Svar på #8
    Nej precis!

Skönt att höra att det skulle kunna vara svampinfektion. Funderade på det igår också. Men det står inga symptom för killar på svampinfektion när jag har tittat förklarar bara tjejers flytningar.
  • Anonym

Överförs endast genom sex, ej på annat sätt, men det kan ju som sagt vara annat också.

Anonym (Orolig) skrev 2008-11-18 15:45:45 följande:

Ja och har han fått klamydia så bör ju jag ha det och då är enda chansen att jag isfl fått det när jag var hos gynekologen i våras... ofräscha instrument? Otrohet finns inte i min värld...
  • Anonym

Men klamydia iallafall kan ju ligga latent i kroppen i många många år..jag hade varit tillsammans med min sambo i flera år när jag hade besvär och då tog dem klamydiaprov och förklarade att det inte betydde att min man varit otrogen utan att jag kunde gått med det i flera år utan att det brutit ut!

Svar på tråden Manliga flytningar och rodnad på snoppen