Kö - Gekås
Här kommer en till fråga om Gekås:
Hur lång tid brukar man få köa för att komma in?
Här kommer en till fråga om Gekås:
Hur lång tid brukar man få köa för att komma in?
När jag har varit där så har det inte varit någon kö alls, utan bara att traska rätt in. Det är så olika vad jag har förstått.
allt ifrån ingen kö alls..till flera timmar
gå in och titta på www.gekas.se
Jag har varit där typ 15 ggr och jag har fått köa i 1gång bara och då tog det ca 40min Och kön var jättelång så det gått ganska fort...
Du kan gå in på deras hemsida innan du åker dit. De har nämligen en köbarometer som du kan spana på innan, så du vet vad du har att vänta dig
Om du vill göra det enkelt kan du bara gå in på www.gekas.se å kolla på köbarometern.. Men vanligtvis brukar det inte vara så lång kö in, dom har ju byggt ut stället me...
Har inte tyckt att det varit något jobbigt att åka dit om det inte har varit löningsdag vill säga.. Från den 20:onde till den sista brukar det vara mest folk där...
MVH Petra
Jag var där en lördag för 2 veckor sedan när de öppnade. Vi köade inte alls.
Jag har varit där olika tider samt olika dagar i veckan ett flertal gånger och aldrig fått köa. Har även inte upplevt långa köer till kassan heller.
Det har aldrig hänt under dem senaste åren att jag har behövt köa för att komma in och inte vid kassorna heller. Gekås är så stort nu så att det rymmer väldigt mycket folk därinne.
Och ändå har jag varit där vid alla "dumma" tillfällen som jul, lön, semester m.m.
Var där i måndags och vi slapp både kö in och kö ut.
Jag va där idag. va där när dom öppnade. Slapp köa........
jag var där i måndags och då var det ingen kö varken in eller i kassan det var bara någon framför oss men det gick fort såg att vid kassorna där hemtextilen var det ingen kö alls.
det kan även bero på när man kommer dit och när man ska gå ut om man är där sista minuten så kan det bli väldigt långa köer för att komma ut så var det för två år sedan jag var dit.