Lapptäcke??
Någon som har gjort lapptäcken?
Jag har sytt ett med är inte så jätte nöjd med det så nu vill jag sy ett nytt!
Men jag behöver några ideér, så jag skulle vilja se några täcken!
//Sofia
Någon som har gjort lapptäcken?
Jag har sytt ett med är inte så jätte nöjd med det så nu vill jag sy ett nytt!
Men jag behöver några ideér, så jag skulle vilja se några täcken!
//Sofia
Jag har sytt ett litet till min svågers son...tyvärr har jag inget foto på det och det är redan hos dom.
Vad är det för slags idéer du vill ha?
På olika block!
Okej!
Vad har du gjort hittills då?
Min mamma har gjort massor av lapptäcken och har de flesta lapptäcksböcker.
Själv har jag kopier på massor med olika block....men inte fått ändan ur att sy något själv.
Jag är även en evig samlare av lapptäckstyger.
Jag har gjort ett väldigt simpelt lapptäcke till min lilla tös. Ska knäppa kort på det, så lägger jag upp det i mitt bildgalleri snart.
Nu har jag knäppt kort på täcket som jag har gjort, och två som mamma har gjort.
Jag har gjort ett täcke, men typ eget mönster, ska knäppa kort på det när jag hittar det!!
Fast nu har jag betämt mig för vilket täcke jag ska göra!
Jag ska göra ett likadant som finns i höstkatalogen från Jotex, fast i andra färger!
Gå in på Indiska och rota rätt på deras oanständigt dyra överkast. Känn sen inspirationen komma attackerandes
Dom är såååå snygga!
Fick ett litet överskott av pengar för ett år sedan, så jag gick och köpte det största dom hade. Rosa/lila/mörkrött. Inhandlade tre matchande kuddar också. Blir fortfarande överlycklig när jag kommer in i sovrummet nuförtiden.
Dessutom gör det så att man bäddar oftare. Helt klart ett stort plus
Kika in hos mig jag har en del lapptäcken som jag sytt där då kanske du får lite ideer