• lillasjöjungfrun

Vilken är ditt barns favoritleksak?

Jag tycker det är lite svárt att hitta saker/leksaker som min lilla dotter pá nio mánader tycker om att sysselsätta sig med, efter typ en minut brukar hon tröttna. Jag tänke att det kunde vara intressant att veta vad era barn gillar för saker/leksaker för att fá lite tips pá lite nya saker att leka med. Sá kan ju för hoppningsvis även fler uttrákade bebbar ha glädje av dessa tips

Glöm inte att tala om hur gamla era bebbar är.

• Svar på tråden Vilken är ditt barns favoritleksak?
  • lokisse

jag mistänker starkt att min lilla3 manaders anser att jag är den bästa leksaken

De omnibus rebus et nonullis aliis
  • Tovetrollet

Favoriten just nu är min mobiltelefon och fjärrkontrollerna Tyvärr är det ju inga leksaker men en traktor med släp och bondgårdsdjur på som låter och rullar är en populär leksak. Min son är 7,5 månader

• LHUF

mobiltelefon och fjärrkontroll och sladdar  

men prassel saker, boll som låter och skallor.. gjorde en egen av en liten pet flaska som jag hällde ris i. Mkt bra leksak  hon är 8 månader
    Tilde 080319
  • Lille Fi

tomma pet flaskor, tvdosorna, telefoner, badbollen är rolig me. han är 9 månader.

Harry 8 feb ´08
  • Stroja

Våra katter... tyvärr! Näst bäst fjärrkontroll och mobiltelefon. På tredje plats duplo.

Hon är 9,5 månader.

• lycklig1977

min son på ett år älskar sin tele tubies "lala" (gula) den har en avslappnat melodi som man trycker på högra handen och så ändrar den färg på magen! han vaggar och kramar den så fort han har den! den funkar till min lille iallafall och den är rogivande tycker min man och jag, så vi kan lyssna på den hur länge somhelst!

• Kajkas

Bläddra i böcker oxå. 9 mån.

• Flickan och kråkan

Har en 11 månaders som sista månaderna har varit frälst vid sina färglada burkar, sådana där i olika storlekar i plast som man kan stoppa i varandra och stapla. Han stoppar dem i varandra och älskar att bara kasta omkring dem och lägga dem på olika ställen dit han når.

Tidigare var det aktivitetstriangeln från Bellino, super.

• Erese

min lilla tjej har inte hittat sina händer ännu hon är bara 7V gamal, men trots detta så fins det en leksak som hon älskar. En inhandlad skallra från IKEA, det är en rund plastring med ditsatta bomullsfyllda tyg bitar som föreställer en flödhäst som e röd och randig. Hon verkligen älskar den, om hon är på lite dåligt humör och skriker så skakar jag den framför henne och hon tvärslutar skrika, slutar jag däremot att skaka den så skriker hon igen och hennes stora ögion nitar sig verkligen fast vid denna röda fina skallra.

Lite skoj!

Svar på tråden Vilken är ditt barns favoritleksak?