• mm m

Spökar det på welcome hotell Barkarby?

Såg i en länk i ett annat inlägg att det spökar i Barkarby på welcome hotell. Men hittar inte informationen nu.. Någon som kan tipsa på annat spökboenden i stockholm.

Berätta gärna vad ni upplevde ni som varit på och /eller något hemsöktställe

Hässelbyslott såg jag, men fanns ingen info p deras hemsida.

• Svar på tråden Spökar det på welcome hotell Barkarby?
  • Guavasylt

Jag bodde där denna helgen. Inte så mycket som antydan till en kall vindpust ens, inga rasslande kedjor heller...

• mm m

nähä.. såg det av en slump på en sida jag inte hittar, å tänkte kolla upp lite mer eftersom jag ska bo där. har inget emot snälla påhälsningar ,men vill gärna höra om andra upplevtn nå eller vad själva historien är.

hörde också om lassemaja och tingshuset som ska ligga i närheten där ska det tydligen finnas ett snällt spöke, vet inte om de hör ihop på nå vis..

får helt enkelt vänta och se.

pratade med en i receptionen som inte märkt nå iaf mer att det fanna på de andra ställerna. ska ta reda på mer när jah kommer dit. de verkade inte veta så mycket.

nu kan aman ju skriva nästan vad som helst på nätet men reagerade på att jag kände igen namnet på hotellet

• mm m

inte vad jag kunde se, visst borde det höra till stockholm eller

• qattla

kika in under Ockult här på FL. Där har jag länkat till en massa.

• PrettyGirl

Bodde där 1993...;) Märkt inte av ngt. Jag brukar "se" o känna av annars.

• mm m

ok tack, kanske var felaktig info då

• Laddad

Klart att det inte spökar. det finns nämligen inga spöken!

Svar på tråden Spökar det på welcome hotell Barkarby?