• Butterfly

Finns någon Mary Kay återförsäljare här?

Funderar lite på MAry Kays produkter, vad de innehåller och hur mkt rabatt man som återförsäljare har. Någon här på fl som vet?

• Svar på tråden Finns någon Mary Kay återförsäljare här?
  • latmask

hallå där!!!

Jag jobbar som konsult för Mary Kay!!! Har aldrig varit så nöjd med några produkter som med mary kay´s. Om du e nyfiken på att antingen börja använda eller börja jobba som konsult(bra extra pengar) börja men att gå in på deras hemsida marykay.se

• Erka

Är ingen återförsäljare, men en flitig användare av MK! Kanonprodukter - t o m jag som har besvär med eksem i ansiktet kan använda dem och det blir BÄTTRE! Helt fantastiskt! Ojoj, kan tala mig varm om MK en hel dag om det skulle krävas... hihihii..

• Butterfly

Vad kul med så positiva användare! JAg använder ju decléor nu så det jag saknar i mk:s produkter är aromessenser. Sen står det inte på¨hemsidan vad produkterna innehåller. Vet nån vart man kan hitta det?

• Erka

Det följer med produkten, en bipacksedel! Sen går det säkert att fråga nån återförsäljare....

• appelsinen

Hej Butterfly,

Har du fått den hjälp du behöver och svar på dina frågor? Gå annars in på hemsidan och välj "en konsult nära dig". Jag sökte på postnummer 551 00 och fick upp i alla fall 2 i jönköping + flera i närheten. Ring någon av dem så kan du få svar på dina frågor.

Jag jobbar ochså som konsult och började göra det för jag är så otroligt nöjd med produkterna.

Kan hålla med om Aromessenserna, saknade doft i början men min hud blev så himla bra (alla mina exem och torrfläckar försvann och jag har inte haft en finne sedan dess).
    Många är känsliga för dessa essenser och Mary Kay har därför inga sådana tillsatser i sina Hudvårdsprodukter (med undantag för några spaprodukter och handcremen).
    Är det någon speciell produkt du vill få innehåll till?

Det viktiga för huden är ju att den inte utsätts för ämnen som kan irritera!