jag är nedstämd..kan du inte berätta något som får mig o skratta igen?
ja, här sitter jag ledsen o nedstämd..
är det någon som kan berätta något roligt, vad som helst, som kan få mig att skratta?
:o///
ja, här sitter jag ledsen o nedstämd..
är det någon som kan berätta något roligt, vad som helst, som kan få mig att skratta?
:o///
Min mamma bytte blöja på sonen våran... då pissade han henne rakt i ansiktet.
Såg rätt roligt ut när hon gick till toan för att torka, fullt i kiss som droppade från näsan. :)
((OBS! Vi har inget skötbord, vi gör alla byten på golvet.. så ingen moraltant kommer å skäller ut mig, haha))
kanske inte jätte kul men....detta hände mig i söndags..utdrag från min blogg:
var på pizzerian förut å köpte kebabrulle.
skulle betala....å så fick jag upp en krona ur plånboken...på nått vis fick den en jäkla fart å flög över disken, förbi pizza gubben...å RÄTT NER i en bunke med majs!
jag bara...öh...förlåt.
gubben började asgarva.
jag fick tillbaka kronan...den luktar majs nu.
varför händer sånt mig jämt??
kan tillägga att jag köpte pizza igår (nä jag orkade inte laga mat) på samma ställe.....å de var samma gubbe. han bara "hoppas inte du ska betala med kronor" å sen garva han
Vad säger lappflickan om en dildo ??
Fusklapp
hihi
en blondin ringer till sin pojkvän och säger "kan du komma över å hjälpa mig? jag har ett jätte pussel och kan inte för mitt liv komma på hur jag ska göra"
hennes pojkvän frågar "vad ska det bli när det är färdigt då?"
blondinen säger "enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp".
pojkvännen bestämmer sig för å gå över å hjälpa henne. hon släpper in honom å visar honom alla pusselbitarna på bordet.
han tittar på bitarna en stund...å sen på lådan.
sen säger han "för det första, det spelar ingen roll vad vi gör. vi kommer aldrig att sätta ihop de bitarna till något som liknar en tupp".
han tar hennes hand och fortsätter "nu tar vi en kopp kaffe och sen"....han suckar...."sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i lådan igen".
När min äldste pojk var fem år kom han en dag hem från dagis och frågade mig: -mamma, vad betyder "runka"? Jag fick hjärtat i halsgropen och började tänka ut hur jag skulle ta mig ur den här knipan på ett snyggt sätt och frågade: -vad menar du?
Då sade sonen: -Ja, om man ramlar och bryter benet, då måste ju doktorn runka benet!
Tror du att jag kände mig lättad när jag lugnt och fint kunde förklara vad doktorn gör när han RÖNTGAR benet!
Visste du att strutsens ögon är större än strutsens hjärna? dock så har strutsen mer användning för ögonen än hjärnan:)
(onädigt vetande ur en liten bok)
NeA 84 skrev 2008-11-18 23:47:22 följande: