• Anonym (nojjig)

Hur fick du reda på att du hade en tumör?

Jag är så nojjig att jag har en hjärntumör.
    Massa symtom som stämmer in :S

Vad hade du för symtom och hur fick du reda på det?

• Svar på tråden Hur fick du reda på att du hade en tumör?
  • Anonym

Min mormor hade en hjärntumör.
    Symtom var: huvudvärk, minnesbortfall och allmänt virrigt tillstånd.
    Först och främst gick hon till doktorn - gör det så slipper du oroa dig i onödan.

• Anonym (nojjig)

Jo jag ska men vet inte hur jag ska berätta om mina problem.
    Är nog lite rädd också för vad svaret kan bli :S

Överlevde din mormor tumören? du behöver inte svara om det är för känsligt. då ber jag om ursäkt.

Anonym skrev 2008-11-19 00:15:55 följande:
    Min mormor hade en hjärntumör. Symtom var: huvudvärk, minnesbortfall och allmänt virrigt tillstånd. Först och främst gick hon till doktorn - gör det så slipper du oroa dig i onödan.
  • Anonym

Min pappa fick hjärntumör och han var väldigt trött,hade huvudvärk och började få dålig balans,
    om jag inte minns fel så mådde han ibland väldigt illa också

• Anonym (nojjig)

Låter precis som mig :S

Vad sökte han för hos doktorn?

Anonym skrev 2008-11-19 00:22:33 följande:
    Min pappa fick hjärntumör och han var väldigt trött,hade huvudvärk och började få dålig balans, om jag inte minns fel så mådde han ibland väldigt illa också
  • Anonym

Anonym (nojjig) skrev 2008-11-19 00:24:52 följande:

Låter precis som mig :S Vad sökte han för hos doktorn?
    Okay,
    hoppas verkligen inte att du har det,
    det är ett helvete

Min pappa har alltid varit väldigt frisk,
    aldrig förkyld ens,
    men när det plötsligt började spöka med balansen och även synen m.m så gick han till en läkare.
    Den första läkaren upptäckte inte ens tumören,utan sa bara:Du har borelia här får du medicin,ungefär.

Men sen efter att ha gått till en annan läkare så visade det sig att han hade en tumör i lillhjärnan
  • Anonym (nojjig)

Tack för att ni dela med er!

Vad ska man säga till läkaren när man beställer en tid?

• Anonym (sjuk)

huvudvärk,illamående,synen, yr, kramper och att vissa kroppsdelar domnade bort.men dom här symtomen kan igentligen vara vad som helst, vitamnin/mineralbrist... migrän osv.
    men jag kan säga att när jag blev sjuk kunde jag inte sitta vid datorn pga synen, huvudvärken och tröttheten,det är givetvis olika för alla... så är du orolig ring till din läkare !!!!

• Forget Me Not

Jag hade huvudvärk, illamående, minnesstörningar (ordentliga) pirrningar i armen, sömnstörningar, trötthet, dålig balans m.m.

Jg var djupt deprimerad, ingen tumör!

Svar på tråden Hur fick du reda på att du hade en tumör?