• Mysmysan2

När ser man planerade utbetalningar på försäkringskassan?

Hej!

Jag har blivit beviljad hp och undrar nu när man kan se på sin sida på försäkringskassan hur mycket man ska få utbetalat?

Jag borde få pengar den 25/11 men än står det ingenting om planerade utbetalningar på min sida där.

Någon som vet?

• Svar på tråden När ser man planerade utbetalningar på försäkringskassan?
  • Mysmysan2

Okej, så man får hålla ut helt enkelt...

• Floppan67

Hp syns inte på din sida på Internet, det är bara föräldrapenningen och "vård av sjukt barn" som kommer att synas där. Du ska få hem ett utbetalningsbesked den dag HP-pengarna sätts in på ditt konto. FK-kundtjänst kan se utbetalningen dagen innan utbetalningen finns på ditt konto.

• yoshimi
    Floppan67 skrev 2008-11-19 19:44:52 följande:
    Hp syns inte på din sida på Internet, det är bara föräldrapenningen och "vård av sjukt barn" som kommer att synas där. Du ska få hem ett utbetalningsbesked den dag HP-pengarna sätts in på ditt konto. FK-kundtjänst kan se utbetalningen dagen innan utbetalningen finns på ditt konto.
    Jo utbetalninger står med från dagen innan pengarna sätts in.
    Men det står ingen annan info om HP:n där.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ 16 dagar kvar till BF ♥¸.?°´¯) ♥
  • louiseL82
    Floppan67 skrev 2008-11-19 19:44:52 följande:
    Min hp-utbetalning syntes där
  • Smoppo

Får man det utbetalt direkt nu eller krånglar FK med det som med allt annat? Jag är berättigad hel sen 27 oktober.

Jag jobbade i oktober ut. Såg inte papperet förrens i november. Borde jag inte få lön för tiden jag arbetat fram till 27? I min lön spec står det arbetad tid och jag får noll kr i lön!

• louiseL82

e man berättigad brukar d inte va några problem me utbetalningarna.

får du ingen lön alls för oktober då? d ska du väl ha iaf eftersoma tt du blivit berättigad from den 27e oktober?  du får nog prata me ditt lönekotor.

• Smoppo

Det står i spec att jag har hav.ledig frnm 27-31 oktober.
    Blir tokig.. Vad faen.. Dom ska juh betala min egna sjukskrivning som jag hade, som var en vecka. Sen hade jag sjukintyg för en vecka.

• Smoppo

Jag jobbade, sen var jag hemma med egen sjukskrivning en vecka, sen var jag sjukskriven en vecka med intyg. Sen är jag hav.ledig 27-31.

Svar på tråden När ser man planerade utbetalningar på försäkringskassan?