• Anonym

Fisting-orgasm hur?

Jag vet hur man i teorin ska fistas (har ännu inte hunnit testa) men vad jag man sen då för att få orgasm? Ska handen gnuggas mot g-punkt eller bara köras in och ut? Ska fingrarna röra sig eller hålla sig i handen? Annat?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-19 21:30
    Insåg att jag hade lite fel ord i meningen "men vad jag man sen då för att få orgasm?", det ska såklart vara "men vad GÖR man sen då för att få orgasm?". Jag undrar alltså hur sambon ska göra med näven för att få mig till orgasm på detta sätt. Hur gör ni?

• Svar på tråden Fisting-orgasm hur?
  • Quiet thoughts
    Anonym skrev 2008-11-19 15:52:28 följande:
    Jag vet hur man i teorin ska fistas (har ännu inte hunnit testa) men vad jag man sen då för att få orgasm? Ska handen gnuggas mot g-punkt eller bara köras in och ut? Ska fingrarna röra sig eller hålla sig i handen? Annat?
    Gud...när du skrev skall fingrarna röra sig ser jag en viftande hand som vinkar därinne
  • Anonym

Haha, ja det såg jag med när jag skrev det :P. Visste inte riktigt hur jag skulle göra mig förstådd med det där haha.

• Anonym

Ingen som vet?

• Anonym (been there)

Tja du, jag håller på med det där ibland. Sambon brukar dra in och ut "fisten" lite försiktigt och bearbetar min g-punkt samtidigt som han slickar min klitta. ojojojoj, otroliga orgasmer!!

• Anonym

Jag har blivit fistad samtidigt som killen tog mig "bak" och samtidigt smekte han min klitta. Jag trodde jag skulle svimma.

Han drog sakta med handen inuti och vred lite, stötte lite lite i mig. Rejält uppfylld var jag.

• Anonym (been there)

Lät skönt det där... Blir det nog snart, hihi

Anonym skrev 2008-11-20 01:11:45 följande:
    Jag har blivit fistad samtidigt som killen tog mig "bak" och samtidigt smekte han min klitta. Jag trodde jag skulle svimma. Han drog sakta med handen inuti och vred lite, stötte lite lite i mig. Rejält uppfylld var jag.
  • Anonym

Anonym (been there) skrev 2008-11-19 22:32:17 följande:

Tja du, jag håller på med det där ibland. Sambon brukar dra in och ut "fisten" lite försiktigt och bearbetar min g-punkt samtidigt som han slickar min klitta. ojojojoj, otroliga orgasmer!!
    Gnuggar han mot g-punken med knogarna typ då?
  • Anonym (been there)

Hm, svårt att beskriva. Han vrider och vänder näven därinne, roterar med den lite, drar ut den och trycker in den lite till.

• Anonym (Oj)

Jag kan inte ens förstå att man kan få in en näve där.

• Anonym (aootch)

Neej herregud, man måste väl vara slapp uta h* för att få in det.. Sen kan ju inte en kuk kännas alls i jämförelse längre. Synd.

Svar på tråden Fisting-orgasm hur?