Bihåleinflammation och det gör så ont behöver råd!!
Jag hade dubbelsidig lunginflammation för 2 veckor sen och då även biåleinflammation.
Nu har bihåleinflammationen kommit tillbaka ordentligt den här gången. I förrgår på jobbet (arbetar som lärare i en etta) så skulle jag böja mig fram och ta upp en sak på golvet och det slog då till med en sånt stor kraft att jag nästan började gråta, det tryckte över, panna, ögon kinder gjorde till och med ont att blinka. Är mörkare i hyn (kommer från israel) och mina kollegor skickade hem mig då jag enligt dem var vit mådde så dåligt. I går var jag hos läkaren och fick en ny kur pencelin som jag ska ta en vecka och höra av mig om det inte hjälper ska ta den 3 gånger om dagen.
Men idag har jag nätan haft mer ont än tidigare var mycket nära att jag spyde av smärtan. Ska det vara så? Sen är snoret (ursäkta infon) SUPER gult och näsan känns tjock men det rinner hela tiden sen verligen inte kul ut alls....
Så jag vilar och proppar i mig alvedon vet inte vad annars jag ska göra?
Det känns som om någon gett mig en fet smäll i nyllet sen står och nyper min stenhårt över näsan, trycker under ögonen och gör så det spänner över nacken/huvudet.
När vet jag att jag ska söka vård igen vill inte vänta mer än nödvändigt.....