• fjäilen

någon mer som går på viktnedgångskurs på itrim?

jag går på viktnedgångskurs och måste säga att det jättebra... då säger jag inte det bara för att utan det är verkligen bra!!
    jag går på en varierad kost då jag äter frukost och lunch "som vanligt" och dryck modifast till de två slutliga målen av dagen... dricker omkring 2l vatten dagligen och går på gym ca 3ggr/veckan...
    på dessa fyra veckorna har jag gått ner 5.5kg.
    det är många kg att ta på men nu har jag gett mig fanken!!

mitt stora mål som också är viktigt är att jag skall komma i den där brudklänningen nästa höst!

• Svar på tråden någon mer som går på viktnedgångskurs på itrim?
  • Tejja

Hej
    Jag går också på Itrim.
    Jag går på helfart, alltså bara måltidsersättning. 
    Jag har hållt på 7½ vecka nu. -13.5 stod det på vågen i onsdags.
    Det börjar bli väldigt tråkigt. Jag har oxå svårt att få i mig 3 liter vatten/dag (som man ju ska när man går på helfart)
    men visst är det otroligt roligt när resultaten syns så fort!

• Líllafamiljen

Hej wow!!! vilken viktförlust den enda förlust man vill ha!!
    Vad är ert mål är det mycket kvar??

• Sala69

ska på infomöte nästa torsdag. Var på ett öppet hus i våras - tjejen där tittade på mig o sa att det nog räcker med gympa för mig men jag vill ner NU, MYCKET!! Återkommer när jag hört vad som bör göras...

• Emi24

hej
    jag går åxå på itrim och tycker det är suveränt bra,vart går du och hur mkt ska du tappa?
    Maria

• Emi24
    Svar på #2
    Hej
    Jag är inne på min första vecka med itrim,jag ska gå ner enligt detta med bmi så är det 38kg.Men vi får se vad det slutar på.
    Maria
  • Emi24
    Svar på #2
    Hej
    Jag är inne på min första vecka med itrim,jag ska gå ner enligt detta med bmi så är det 38kg.Men vi får se vad det slutar på.
    Maria
  • Tingerling

Jag är också nyfiken på itrim.. skulle vilja gå på ett sådant där infomöte, men jag vet att jag aldrig kommer iväg själv. Behöver ett dragplåster mao
    Någon som vill gå till itrim i enskede?

flooopy - kolla in www.itrim.se

• therese8379

Jag rekomenderar ITRIM till alla som vill gå ner i vikt eller bara vill ha en suverän rolig träning... Garanterat att man går ner i vikt om man går viktminsknings programmet... Har egna erfarenheter har gått ner 12 kg på bara 10 veckor med 2+2 metoden.. OCH nu jobbar jag som Motionsledare där...=)

• Tejja

På måndag är det vägningsdags igen. Jag bävar lite, så jag inte gjort det jag ska de senaste veckorna. Det var så enkelt när man emdast åt måltidsersättning. Nu när jag ska äta 2+2 så tycker jag att det är svårt att hålla dieten. Jag är så mycket "allt-eller-inget" och vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Funderar på om det skulle funka att följa matsedlarna i en GI-kokbok som jag har, för att få någon ram attt jobba med. Men jag vet inte riktigt om det är samma sak.

• Maya3

Skrev in mig på Itrim i onsdags så jag är inne på mitt sjätte dag med . 94,1kg vid invägning och fick börja på helfart (endast måltidsersätningar). Det går förvånadsvärt bra måste jag säga, har inte känt mig hungrig en enda gång och det var jag mäst rädd för
    Smygvägde mig imorse av ren nyfickenhet och vågen stog på 90,5, wow, vad roligt, jag blev så peppad att jag nu tänkte gå ner till centret och köra en träningspass.
    Återkommer med mer info och förrästen, jätte kul att kunna skriva av sig här och läsa om andras erfarenheter.
    Och grattis Tejja, kämpa på bara du ser ju resultaten
    Grattis till Therese8379 också, vad roligt.
    Emi24, vi får känpa på tillsammans här nu så klarar vi det

• Tejja

Så, då är jag hemma igen efter vägning och gruppmöte. Det gick ju sådär. +2kilo på 2 veckor...Förvånad. Men fettprocenten är den samma och jag har 2 kg mer vatten ikroppen- så det är ju inte 2 kg plus i fett iallfall. Skönt att de har en mer avancerad våg där, annars hade det ju varit jättetrist nu...Även om det är skitsurt att haklättrat över 70kilos strecket igen. Det var ett av mina stora delmål, att komma under 70 och nu har jag alltså klivit över det igen. Även om det mest beror på vatten. Jag har inte skött mig överhuvud taget dessa två veckor- Helgerna har varit en edaste stor parentes där jag trott att jag kunnat unna mig hur mycket som helst. Fast samtidigt så har jag ju inte ätit på nämnvärt samma sätt som innan Itrim- så lite har jag lärt mig iallfall. Nu har jag tänkt köra stenhårt till nästa vägning och se hur resultaten blir då.

Maya- Waow, vilken rekordstart. Gu så roligt- förstår att du blev grymt peppad!

• Sala69

har tappat 3 kilo på två veckor (går i Enskede Tingerling - jättebra!)men tror det inte blir så mycket den här veckan. Bara känns inte så... Har fuskat igång trots att jag inte börjat i grupp ännu, men den 26 feb kör det igång på "allvar" :D

• Maya3

Igår var det vägning, otroliga 87,5.
    -6,6 kg på två veckor den farten fortsätter jag gärna gå ner i. Men jag kan säga det att jag längtar efter att tugga på mat och själva tanken på att få i sig soppan käns. Men sen när jag ser resultaten så låter jag bli vilket är jätte bra för att vara mig, men det är lite kämpit.

Hur går det för er andra, det skrivs inte så mycket de sista dagarna

Svar på tråden någon mer som går på viktnedgångskurs på itrim?