• annelioandreas

Husvagn till Bobby Car!

Det finns ju en jättetuff husvagn som ungarna kan dra efter sina bobby-cars!
    Vet att det är ganska nytt. Men vi har letat på ett flertal större leksaksaffärer här i Göteborg och inga har dom. Vissa vet knappt att dom finns ens.
    Vet däremot att dom finns i tyskland att köpa. Ingen av er som vet vart vi kan få tag på denna husvagn här i Sverige? Tyskland är ju väl långt att åka till för att köpa den menar jag ;)

Leo o7.11.o4
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-19 23:39
    Ingen som vet???
  • Svar på tråden Husvagn till Bobby Car!
  • mm m

var inte längesedan jag också la ut en frågan om det. kolla om duhittar min, där finns svar

• Nyckelpigan80

Den finns på Citygross, iaf här i Falun.

• Jica

fick reklamblad igår från eko resp citygross där de har den för 299....var själv in och köpte den igår kväll

• annelioandreas

Jica; Finns den på citygross här i Göteborgsområdet??

• annelioandreas

Jica; Såg den nu på internet i flygbladet. Men finns den bara i den rosa/lila varianten?
    Leo har nämligen den blåa polis bobby-caren så vi ville ju haft den gul/röd/blåa husvagnen!

• 1978an

Den är slut på hikmet för tillfället.. Min dotter fick den röda bilen på sin födelsedag förra söndagen. Gissa om jag är lite ledsen nu när Citygross säljer den lila-rosa.. Nu vill jag ju inte ha den lila-rosa husvagnen till en röd bil.

• prinsens

Den finns på EKO. Men det finns ju inte i GBG, närmaste blir väl Borås eller Halmstad. Vet tyvärr inte vilka färger de har!

Svar på tråden Husvagn till Bobby Car!