• Svar på tråden Elodie Details skötväska - vad tycker du om den?
  • Tokfrjant

Ser väl fin ut men verkar vara svår att ha över barnvagnens handtag, där sätter alltid vi vår skötväska. Har den många fack?? Jag tycker om våran jättemycket!
    Det är en skötväska vi fick till när vi köpte en Akta Graco, Logico S. Det är en skötväska från det företaget..

• Jolley
    Tokfrjant skrev 2008-11-20 08:21:59 följande:
    Ser väl fin ut men verkar vara svår att ha över barnvagnens handtag, där sätter alltid vi vår skötväska. Har den många fack?? Jag tycker om våran jättemycket! Det är en skötväska vi fick till när vi köpte en Akta Graco, Logico S. Det är en skötväska från det företaget..
    Det finns ett mindre fack i för blöjor m.m, men sen är det bara ett stort resten. Lite som en shoppingkasse.
  • Tokfrjant

Okej! Ja, eftersom jag inte ammar så tar vi med oss tre måltider ersättning till honom och då är de ena ytterfacket bra!

Den var ju väldigt fin, ser lite mysig ut.. Många skötväskor ser ut att vara så hårda.

• Jolley

Vill ha fler åsikter! puff puff

• Maclaren

Jag har en strollershopper till sonen. Är jättenöjd med den, skönt med ett stort fack där man kan ha extra filt, mat, slänga ner mössor och vantar när man är på stan. Sen brukar jag även lägga det jag shoppat i stollershoppern, det får plats många kassar ;o).

• Jolley
    Maclaren skrev 2008-11-24 09:04:16 följande:
    Jag har en strollershopper till sonen. Är jättenöjd med den, skönt med ett stort fack där man kan ha extra filt, mat, slänga ner mössor och vantar när man är på stan. Sen brukar jag även lägga det jag shoppat i stollershoppern, det får plats många kassar ;o).
    Tack för ditt svar!
    Jag har fått hem väskan nu o e supernöjd!! Hänger kanonbra på vagnen o har stort fack!
Svar på tråden Elodie Details skötväska - vad tycker du om den?