• Anonym (lessen)

Vad ska jag göra jag har varit otrogen.

Jag sitter här och gråter och fattar inte hur jag kan vara så dum i huvudet. Min sambo är den underbaraste på denna jord, vi har 2 barn tillsammans. Igår hände det som inte får hända jag var otrogen. Sambon har sagt att han aldrig skulle förlåta en sån sak. Vad ska jag göra, det har verkligen gått upp för mig hur mycke jag verkligen älskar min sambo efter det som hände igår. Jag vill aldrig mer titta åt en annan man jag vill ju inte ha nån annan. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vad ska jag göra jag har varit otrogen.
  • Pysen

Förstår faktiskt inte hur sånt bara "kan hända"...

Nu får du bita i det sura äpplet och berätta så klart!

• Anonym

Du ska lägga detta bakom dig. Säg inget. Du har insett ditt misstag. Kan inte se att det på något sätt skulle vara bra att du berättade. Gå vidare med din kille .

• Catchie80

Bättre att du lider, än att din man och barn ska lida också. Det var ditt misstag, ditt lidande.

• SaraMichaela

Förstår faktist inte heller hur sånt bara kan hända..
    Sånt får man tänka på liiite tidigare!

• Anonym (lessen)
    malin21 skrev 2008-11-20 10:39:38 följande:
    hur otrogen va du och med vem??
    va tyvärr väldigt otrogen med mitt ex som jag inte sett på mååånga år.

Kan juh inte sluta gråta, jag vet såklart att d helt och hållet e mitt fel jag kan inte skylla på någon eller något. Men det är det största misstaget jag någonsin gjort.
  • mariahammarberg
    Anonym skrev 2008-11-20 10:41:16 följande:
    Du ska lägga detta bakom dig. Säg inget. Du har insett ditt misstag. Kan inte se att det på något sätt skulle vara bra att du berättade. Gå vidare med din kille .
    Hur lägger man det bakom sig om man har ångest redan efter knappt ett dygn? Hur ska det då kännas om en vecka, en månad eller tom om ngt år?

Fatta vad karln skulle bli sur om han får veta flera mån/år efter.... Nej bekänn färg, sedan är det upp till mannen att bestämma om du blir förlåten eller ej.
    Johanna 2007-02-25 Pyret BF 2009-02-08
  • Anonym (lessen)

Jag vet redan att det är jag som e boven och att jag skulle tänkt lite tidigare. Men det är ju redan gjort nu.

• malin21

ojoj ja det e bara att berätta, det skulle jag vilja att min sambo gjorde..

• Anonym

hur kan e sån sak bara hända egentligen, fast i för sig du kanske var full och alla vet ju att allt kan ursäktas med alkohol i varje fall om man ska tro vad folkm skrivit tidigare angående sånt här i trådar, jag säger bara en sak LID fördet förtjänar du finns inget som ursäktar otrohet

Svar på tråden Vad ska jag göra jag har varit otrogen.