Vi bodde två vuxna samt vår dotter som då var 1,5 förra julen när vi skule åka till Goa. Vi tyckte det var suveränt! Vår dotter sov superbra och vi med, även om det var lite lyhört, folk tar tyvärr inte hänsyn till att det finns andra som ligger o sover, även fast det står anslag överallt om att man ska vara tyst då det finns mnsk som sover där dygnet om, men det är ju som vanligt
Det var skönt med eget rum, att kunna ha väskorna ngnstans medan vi åt middag osv. Vi klev upp kl 04 och då fick vi värma välling i receptionen till vår dotter oxå. Vi lämnade barnvagnen utanför rummet, i korridoren, det var en paraplysulky, så den tog knappt ngn plats...folk lämnar bagagevagnar där så vi kände som att en barnvagn inte var mer skrymmande än ngt annat, men är man rädd om sin vagn kan man säkert få ställa undan den ngnstans.
Det var även skönt när vi kom tillbaka (landade kl 5 på morgonen) att ha ett rum att bara krascha i. Nu skrev du ju att ni skulle klra bil, men jag skulle nog ändå ta ett rum och sova igen ngr timmar innan jag satte mig i bilen...
Suprebra idé eftersom man som sagt bara kan hyra för ngr timmar och så är det så nära till både inrikes o utrikes. Sen får man nog leva med att det är lyhört - jag brukar köra med öronproppar. Jag tror inte en ettåring som inte kan sova stör...man kan ju gå ut och vara i terminalen och springa runt ist för i korridoren om det behövs.