• BEJA

Någon fler som ska fira jul utomlands?

Den 23/12 åker jag tillsammans med min familj till Phuket - underbart! 3 veckor kommer vi att spendera i solen o värmen..Kommer med andra ord att spendera både jul o nyår i utlandet =D

Någon fler som ska gör det? O vart ska ni isf åka?

uj76.blogspot.com

• Svar på tråden Någon fler som ska fira jul utomlands?
  • fairyfloss

Tjaaa alltså jag ska fira jul i Australien, men jag bor ju här . Värmen kan vi dock dela!

• arn

Hej BEJA!

Vi ska åka till Thailand,och Phuket, den 19/12! Vi ska oxå vara där i TRE veckor!
    Vart ska ni bo?
    Vi har en grabb som går i tvåan, alltså 8 år! Tänk om vi bor nära varandra, då kanske de kan bli friends!! Min grabb tycker det är lite jobbigt utan kompisar så länge...

Vi bokade så sent, så därför måste vi byta hotell alla veckorna!!
    Första veckan ska vi på Kata Phuket resort (kata beach)
    Andra veckan ska vi på bo på Sea Sands (karon beach)
    Tredje veckan sak vi bo på Serene resort (kata beach)

Jag har en tråd lite längre ner

Hälsningar Arn

• hotten

vi åker 17/12 till gran canaria dock men oxå 3 veckor

hade gärna åkt längre bort men när det är så dyrt under julen så kan vi för samma pris ta 3 v på canaris + 2 veckor i västindien senare i vår, (istället för 2 v västindien under jul å nyår)

• arn

hotten: Vad sköönt det låter med västindien i vår

• BEJA

arn: Oj vad kul!! Vi kommer ju att bo "grannar" =) Vi ska bo på Kata Sea Breeze hela tiden =D Skriver mera direkt till dig =D

• Wildblomma

Hej,

Vi ska åka till Brasilien över jul och nyår med våran lilla dotter om då kommer vara 7 månader. Någon som har några tips på hur man ska skydda den lilla från solen. Inte vara ute de starka timmarna men kanske måste man ta sig någonstans för att äta osv. Hur tänker/gör ni?

Svar på tråden Någon fler som ska fira jul utomlands?