• Pallas Athena

Var köpa Polly Pocket?

Jag vill köpa en Polly Pocket med flera olika kläder, jag vet att det har funnits en förpackning utan djur och annat dravvel, men bara en docka och en massa kläder.. Någon som vet var jag kan hitta något liknande? Har sökt på Google, men hittar ingen bra butik där..

• Svar på tråden Var köpa Polly Pocket?
  • Nenne 71

Jag vet bara att Toys r us har dessa saker, men kanske inte just det du vill ha.
    Kolla annars blocket om någon säljer.

• Pallas Athena

Tack, tack! Blocket och Tradera redan genomsökta.. Ska kolla på Toysrus om de har något bra iaf!

• Pallas Athena

Ja, det skulle väl vara Dance Party då, det var ju mest kläder.. men jag tyckte mest det var fjantiga kläder typ "Saturday Night Fever"..
    Nåja, suck det var ju trots allt ett år sedan som jag såg den väskan med en Polly och typ 20 olika outfits - den kan ju ha utgått ur sortimentet.. Synd, för jag tyckte själv den verkade kul och vet att min dotter skulle uppskatta den också!

• nachosss
    Svar på #3
    Polly pocket hittar man hemma hos mig hahahhaha....de ligger överallt! de finns i de flesta affärer! br och toys´r us.
  • Pallas Athena

Jag hittade faktiskt en Polly Pocket julkalender som verkade innehålla det jag sökte efter. Blev en bra present!

• livetleker

Jag såg en polly pocket på lidl idag. En förpackning med massa olika saker i.

Svar på tråden Var köpa Polly Pocket?