Vart älskar / knullar du HELST? (Läs TS också)
Du MÅSTE (annars skickar jag en bajspåse till dig) berätta varför du valt det du valde..Lycka till nu

Vardagsrummet, i utbäddad bäddsoffa =)
Oj, varför... hm, den är större än sängen + att vi har ljusslingor i vardagsrummet =P
vart som helst bara jag får nåt!
Ja det svaret förklarar väl varför?
Badrummet! Närmare bestämt i duschen. När jag sexigt tvålar in min lover, säkerställer jag samtidigt att jag slipper smegma, pungsvett och konkelbär!
svårt att välja så jag tog det jag tyckte för stunden.. databordet..
Sängen och den råkar stå i sovrummet. Det är onekligen en praktisk plats Där man kan ha mycket kul. Sen är det ju alltid kul med variation på platser också.
Men jobbet med chefen skulle jag ha mycket svårt att tacka nej till då han är den sexigaste människa jag någonsin träffat i mitt liv! Synd bara att mina två chefer råkar vara gifta med varann =/
Trädgården så alla ser är inte heller en helt dum plats. Fast då beror det helt på med vem, inte alla klarar av det
Rösten faller dock på var som helst bara jag får något Var som helst är bra, med några få undantag *påminner mig om under en stickig buske för några år sen och diverse andra platser jag helst undviker att igen ha sex på*
I toaletten så klart.