Vad har ni för klädstil?
Slänger bara ut den frågan här: Vad har ni för klädstil? Hur skulle ni beskriva den och vad gillar ni att ha på er? Vill veta!
Slänger bara ut den frågan här: Vad har ni för klädstil? Hur skulle ni beskriva den och vad gillar ni att ha på er? Vill veta!
Själv så älskar jag att ha på mig ett par tajta snygga jeans med höga skor till (typ stövlar med hög klack), och gärna nåt tajt till överdelen ... kanske en svart kavaj över det?
Men sällan jag går klädd så nu... mest hemma nu med nerspydda t_shirts... men det är så jag brukade gå klädd ialla fall!
jag gillar att ha på mig "fina" kläder... brukar ha jeans och fina toppar + höga klackar, så att det ser finare ut äger bara ett par gympaskor som jag använder bara när jag ska träna.... kavajer, fina byxor eller jeans.... är inte den "sportiga" typen
Jag klär mig likadant nu som för 10 år sedan...långärmade t-shirts, t-shirts med tryck, jeans, roliga kjolar, Allstars, kinaskor, skinnjacka/jeansjacka/kavaj och så snyggroliga accessoarer...gillar att se lite fulsnygg ut, antar att jag ser typ "indiepop" ut, det säger min sambo :-P
Innan jag blev mamma så var det snyggbyxor, lagom tight top (eller skjorta) och ev. en kavaj.
Nu är det jeans och top som gäller nästan jämnt.
Är väl både lite tråkigt och kul på en gång - tråkigt att inte klä upp sig så ofta numer, kul att kunna ha jeans (funkade inte på mitt jobb).
Jag gillar jeans och vardagliga snyggbyxor i svart eller beige.
Jag älskar kjolar och kläningar så nu på sommaren har jag gärna det.
Toppar, linnen med koftor över har jag gärna också.
Jag gillar mycket färger gärna starka/klara men inte så mycket mönster.
Skor får gärna vara högklackade men vanliga gympadojor går också bra.
Jag är ju lite barnslig av mig och gillar typiska flicksaker som rosa och glitter och sånt fast jag kombinerar det gärna med stil, det får inte bli pråligt eller för mycket.
Smycket tycker jag om och andra accesoarer typ halsband, armband, ringar och hårspännen, väskor och sånt men inte allt på en gång förståss
Jag älskar 60/70-tals stilen och Bohemmodet som är nu är alldeles underbart!
Tyvärr kan man ju glömma stora halsband och örhängen osv nu. 4-månadersgrabben tycker att det är allt för kul att dra i saker, speciellt mammas hår som jämt sitter i en tofs numera fastän jag helst vill ha det löst. Nåja, man får tänka praktist istället för "snyggt" när man är småbarnsförälder antar jag
Bohem.
Secound hand - slav!
Gillar allt som är grönblommigt. Brukar gå med ljusa jeans och läderbälte. Har min egen lilla stil eftersom jag syr och gör en del smycken.
fast tråkdagar har jag jeans och T-shirt.
Jag är en kamelont.....Jag har ingen speciell stil utan anpassar mig efter situationen....
Men jag går oftast klädd i jeans o nån tröja...o helst gympaskor för allt annat får man ju ont i fötterna av....
Jag kör också nåt slags bohemechic med en smula pop. Vill jag tro i alla fall, men precis som ovan skrivare så tar ju de ständiga spyfläckarna på topen bort mycket av chic-faktorn.
Till vardags kan jag tänka mig att jag ser rätt 40-tal ut med uppsatt hår, knälång kjol, lågklackat och kofta över linne. Roliga väskor (är väskfanatiker). På fötterna gärna en klack eller helt oklackat typ kinaskor eller allstars. Gillar att blanda second-hand, märke och reafynd..
Jag har nästan alltid kjol och någon liten, tajt topp till, eller så har jag klänning. Har väldigt sällan byxor av något slag på mig. Har oftast skor med klack, ganska ofta högklackat och ofta stövlar. Har oftast bara en lätt make-up men gillar smycken.