• brokenheart87

min bebis låter konstig som hon inte kan andas HJÄLP

Min 4 månaders bebis har börjat göra konstiga ljud det låter som när man inte kan andas så brukar man försöka dra in luft men när hon gör det så ser hon helt normalt o nöjd ut kan även le, jag ska ringa bm men undrar om nån känner igen sig till o med min familj blev rädd o trodde hon inte kunde andas:(

• Svar på tråden min bebis låter konstig som hon inte kan andas HJÄLP
  • siamusen

Sa har alla mina barn gjort. De testar nya grejer bara.

Drar hon in och later lite aaaoooupp som efter man simmat under vatten ett langt tag och drar efter andan?

• brokenheart87

Ja hon gör precis så o det låter högt jag får verkligen panik varje gång hon gör så men sen när jag ser henne nöjd så börjar jag undra om hon bara testar sin röst???

• siamusen
    brokenheart87 skrev 2008-11-22 01:18:23 följande:
    Ja hon gör precis så o det låter högt jag får verkligen panik varje gång hon gör så men sen när jag ser henne nöjd så börjar jag undra om hon bara testar sin röst???
    Japp, det tror jag. Mina pojkar höll pa sa ocksa
  • frulan

Vi fick hjärtsnörp varje gång sonen gjorde så.
    Han däremot var överlycklig över att ha hittat ett nytt ljud!

Det nya nu (han är nu snart 8 månader) är att skrika rakt ut med sprucken röst, jättehögt! Gulligt

• brokenheart87

oh vad jag känner mig lättad eftersom min bror har en dotter som e 4 nu och jag brukade va barnvakt ganska ofta när hon var liten o vet säkert att hon inte lät så, men alla barn e ju olika.
    Men blir glad att ni känner igen detta har mått så dåligt hela dagen över detta:(

• twinstar

Min dotter höll på så när hon var runt sju månader. Första gångerna skrämde hon livet ur mig men när jag rusade fram så satt hon där och skrattade. Fast när hon började med det i sömnen gick vi till BVC-sköterskan och fick faktiskt en läkartid så hon blev grundligt undersökt men de hittade ingenting. Hon gjorde det bara för hon tyckte det var kul! :)

Svar på tråden min bebis låter konstig som hon inte kan andas HJÄLP