• Andreas tjej

Var kan jag hitta enfärgade kläder helt utan tryck och mönster i bra kvalité?

Jag är på jakt efter kläder, främst tröjor men även byxor som är enfärgade i basfärger och de ska helt sakna tryck och mönster. VAR hittar jag det?

• Svar på tråden Var kan jag hitta enfärgade kläder helt utan tryck och mönster i bra kvalité?
  • danitra

Vi har köpt många på Coop av alla ställen.

Billigt, bra och dom verkar hålla bra också.
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • SusanK

Jag har köpt alla mina enfärgade på HM, gillar färgerna, kvaliteen, tyget och framför allt priset.

• maadicken

polarn o pyret har.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Phoebe

Vilken bra hemsida!! Har ofta retat mig på könsrollsinspirerade, plottriga tryck och/eller tråkiga färger men här slapp man ju allt det trista men fick allt det färgglatt barnsliga!

Trist bara att de bara har byxor till bebisar :(

livetärgött skrev 2008-11-22 09:38:41 följande:
    www.simplycolors.se
  • syrra
    Phoebe skrev 2008-11-22 14:50:33 följande:
    Vilken bra hemsida!! Har ofta retat mig på könsrollsinspirerade, plottriga tryck och/eller tråkiga färger men här slapp man ju allt det trista men fick allt det färgglatt barnsliga! Trist bara att de bara har byxor till bebisar :(
    Jag hittade bodys till bebisar där.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Phoebe
    syrra skrev 2008-11-22 20:29:02 följande:
    Jag hittade bodys till bebisar där.
    Uttryckte mig nog lite luddigt där, menade att det var synd att byxorna bara fanns i bebisstorlek. jag har inga bebisar ;)
  • Howdahkan

Me&I har en ny baskollektion med enfärgade kläder

Svar på tråden Var kan jag hitta enfärgade kläder helt utan tryck och mönster i bra kvalité?