• Lilla skorpan

Vinst på triss/tian lott?

Vann i veckan 10000kr på en tian lott. Undrar bara om någon vet hur lång tid det tar innan dom betalar ut pengarna.
    Det hade varit så skönt att få dom innan jul.
    Är det någon som vet?

• Svar på tråden Vinst på triss/tian lott?
  • Emerun

Vet inte hur lång utbetalningstiden är, har du kollat på svenska spels hemsida, kanske står nåt där, grattis!

• Lilla skorpan

Kollade deras hemsida men det stod inget där.

• Soof

Grattis! jag hopaps du får dem innan jul, menkan du inte ringa och fråga??+ grattis igen!

• idiblon yes

Grattis! Nu måste jag köpa en sån när jag är o handlar frulle...

Det krävs mycket resurser för att orka hålla en hög moralisk standard. - idiblon
  • Lilla skorpan

Nä, det gick inte att göra det längre. Det va tydligen så förr, nu måsta man skicka in lotten. Man kan också hämta ut vinsten i vissa tobaks affärer. Men eftersom jag bor i en liten håla så har jag ingen lut att springa runt o fråga. Då skulle det säkert gå rykten om att jag blitt miljonär

• Majsan70

Lilla skorpan skrev 2008-11-22 12:24:20 följande:

Nä, det gick inte att göra det längre. Det va tydligen så förr, nu måsta man skicka in lotten. Man kan också hämta ut vinsten i vissa tobaks affärer. Men eftersom jag bor i en liten håla så har jag ingen lut att springa runt o fråga. Då skulle det säkert gå rykten om att jag blitt miljonär
    Sitter här med en nyinköpt tia lott och vinster över 1000 kronor utbetalas av handelsbanken och Nordea!
    Vissa ombud kan ibland lösa in vinster upp till 10.000.
  • pepsimax

Den löser du in på banken.Stort Grattis

• Smultron ett

Men jösses. ring svenska spel och fråga. busenkelt.

• Diezel

Grattis!
    Det är Handelsbanken som betalar ut vinster över 1000 kr för Svenska Spel. Det är bara att gå dit och lämna in lotten!
    Glöm inte ta med leg, då de förmodligen ska se denna!

Svar på tråden Vinst på triss/tian lott?