Vilken tidning passar till en 12-åring?
Hej!
Jag har fått för mig att det är trevligt att ge bort prenumerationer på tidningar i julklapp. Vilken tidning passar om man är en helt vanlig 12-åring? Frida?
Hej!
Jag har fått för mig att det är trevligt att ge bort prenumerationer på tidningar i julklapp. Vilken tidning passar om man är en helt vanlig 12-åring? Frida?
Min tös är 12 hon gillar frida och okay
Jag tror Frida eller OKEY.
Julia Frida Okay Starlet
Jag skulle aldrig köpa frida till en 12 åring. Jag läste Frida i den åldern och det var helt sjuka råd hur man skulle vara om man ville ha en kille osv.
Nemi kanske vore nått? Gillar hon serietidningar?
Ok, perfekt! Hittade bra erbjudande på Frida. Det är inte för mkt utseende o "yta" i den då?
Julia & Glitter
Nej, ingen serietidning.
Vilken tidning är Josefine (?) i Stjärnor på is redaktör för? Hon verkar så "down to earth" o trevlig.
Mrs A skrev 2008-11-22 16:35:02 följande:
Jag älskade Frida tidningen i den åldern.
fasst om man ska va rädd för sexfrågor ska dom nog inte titta på tvn heller eller läsa något annat än bamse.'
Jag tror nog inte flickor i den ålden alltid läser sexfrågor
Vad har hon för intressen föressten?
Gillar hon djur är härliga hund en bra tidning.
Nemi är väl verkligen inte en serie för en 12-åring, tror inte man fattar poängen med den då!
Tror jag satsar på Julia.
Så här står det om Julia, precis vad jag var ute efter!
"Julia vänder sig till flickor mellan 9 och 14 år. Tidningen vill både aktivera, inspirera, informera och underhålla läsaren. Julia speglar en 11-12-årings liv med allt de är intresserade av; skola, kompisar, killar, djur, sport, musik, mode, böcker, idoler, pyssel, recept, vetenskap?
Tidningen bygger på ett nära samarbete med läsarna. Det är läsarna själva som visar mode och frisyrer, recenserar filmer, intervjuar idoler, skriver noveller, bidrar med insändare etc. Modellerna som visar kläder och frisyrer är alltid Julialäsare som ser ut som vanliga 12-åringar gör. Budskapet är: Du duger som du är!
Julia är en rolig tidning för tjejer som föräldrar kan känna sig helt trygga med!"
Tack för tipset!